וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטקס קטן וסגור: ג'ונסון וארסותו התחתנו בלונדון

30.5.2021 / 9:42

ראש ממשלת בריטניה התפנה מהשבוע הפוליטי הסוער שעבר עליו כדי להינשא בפעם השלישית לקרי סיימונדס, הצעירה ממנו ביותר מ-20 שנה. האירוע היה סגור לתקשורת, ואפילו בכירים בלשכתו לא ידעו עליו. הוא ראש הממשלה המכהן הראשון שמתחתן בעודו בתפקיד מאז 1822

בוריס ג'ונסון וקרי סיימונדס בחתונתם בלונדון, 29 במאי 2021. לשכת בוריס ג'ונסון, אתר רשמי
נשואים על מלא. ג'ונסון וסיימונדס, אתמול/אתר רשמי, לשכת בוריס ג'ונסון

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון נישא אמש לארוסתו קרי סיימונדס בטקס פרטי קטן בלונדון - כך דיווחו הלילה (ראשון) כלי תקשורת בממלכה. לשכתו של ג'ונסון אישרה היום את הדיווחים ולפיהם הזוג התחתן בקתדרלה הקתולית בווסטמינסר לעיני קבוצה קטנה של חברים ובני משפחה. ב"סאן" דווח כי בכירים בלשכתו של ג'ונסון לא היו מודעים לתכניות החתונה, שלפי הגבלות הקורונה באנגליה, מותרות בהשתתפות של עד 30 איש בלבד.

ג'ונסון, בן 56, וסימונדס, פעילת סביבה לשעבר בת 33, הכריזו על אירוסיהם בפברואר אשתקד ויש להם ילד משותף, ווילפרד בן השנה. אלו הנישואים הראשונים שלה והשלישיים של ג'ונסון. לראש הממשלה יש לפחות חמישה ילדים אחרים מנישואיו הקודמים. ראש הממשלה האחרון שהתחתן בזמן שהיה בתפקיד היה לורד ליברפול ב-1822.

"ברכות רבות לבוריס ג'ונסון ולקרי סימונדס על חתונתכם היום", צייצה ראש ממשלת צפון אירלנד, ארלן פוסטר, שהייתה אחת מני פוליטיקאים רבים שאיחלו מזל טוב לזוג. עבור ראש הממשלה השמרני, מדובר בחדשות טובות אחרי שבוע פוליטי סוער. במהלכו, יועצו הבכיר לשעבר דומיניק קאמינגס תקף את התגובה של הממשלה למגיפת הקורונה ואמר כי ג'ונסון לא מתאים לתפקיד.

ביום שישי, ועדת בדיקה אתית קבעה כי ראש הממשלה פעל "לא בחוכמה" כששיפץ את מעונו ברחוב דאונינג מבלי שידע מה מקור המימון, אף שהוא לא עבר על החוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully