וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקיפה בבנימינה: במשטרה מתחזק החשד כי מדובר באירוע בעל רקע פלילי

עודכן לאחרונה: 29.5.2021 / 23:54

גורם המעורב בפרטי החקירה אמר לוואלה! כי "החקירה מעלה כי אין מדובר בפשע שנאה ולמרות הטענות שנשמעו - הרקע אינו לאומני". עובאדה סייד בן ה-33 נפצע באורח בינוני בתקרית, לאחר שהותקף על ידי כעשרה לובשי חולצות שחורות

עובאדה סעייד, שהותקף הלילה בבנימינה, במהלך אשפוזו בבי"ח רמב"ם. 28 במאי 2021. יואב איתיאל
"אין לי שום סכסוך עם אף אחד", סייד/יואב איתיאל

גורם המעורב בפרטי חקירת תקיפת הגבר הערבי בבנימינה בליל שישי אמר הערב (שבת) כי עולה שמדובר באירוע על רקע פלילי. "החקירה מעלה כי אין מדובר בפשע שנאה ולמרות הטענות שנשמעו הרקע אינו לאומני", הוא מסר לוואלה!.

עובאדה סייד בן ה-33, תושב אל-סייד הסמוך לבאר שבע ונהג טרקטור במקצועו ואב לשלושה, נפצע באורח בינוני לאחר שהותקף בליל שישי. כשעשרה לובשי חולצות שחורות עצרו את רכבו, שברו את חלונותיו, שלפו אותו מתוכו ותקפו אותו באגרופים ובקבוקים. עוברי אורח שהיו במקום הזעיקו משטרה. צוות מד"א העניק לו טיפול ראשוני, והעביר אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב בינוני עם חבלת ראש.

"תקפו אותי בגלל שאני ערבי, אין סיבה אחרת. אין לי שום סכסוך עם אף אחד. אלה היו כנופיות, לא חושב שהם מזכרון יעקב", טען סייד ביום שישי בשיחה עם וואלה!. לדבריו, התקיפה היתה מאורגנת ומתוכננת מראש, כשאלמוני הגיע לאתר הבנייה בו הוא עובד בזכרון יעקב והחל לשאול אותו שאלות. "הוא בדק, ואז הקפיץ את השאר. הם התחילו להתארגן".

סייד אז תיאר את רגעי התקיפה: "שני רכבים חסמו אותי, ירדו עשרה אנשים התחילו לבעוט בי ולהרביץ עם בקבוקי זכוכית של שתייה חריפה בראש. איבדתי הכרה והתעוררתי פה בבית החולים".

"מעולם לא ציפיתי שדבר כזה יקרה לי. כל התקופה האחרונה, גם כשהיתה מתיחות אני בזכרון יום יום. כשאמרו שיש מקומות שיש בהם בעיות התרחקתי. המשטרה לא עשתה כלום כדי לתפוס אותם. הגיעו לשם והתחילו לחקור אותי כאילו אני האשם. הזהרתי את המשפחה שלי שלא להגיע לאזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully