וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד כח קודס: "מייעץ לישראלים לחזור לבתיהם באירופה ובאמריקה"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 29.5.2021 / 18:22

בדברים שאמר בטקס מלוא 40 למות סגנו, קאני הזהיר כי "ההתנגדות הפלסטינית" החלה לתכנן איך היא משיבה את כל "האדמה הפלסטינית". הוא עוד תיאר כי הרקטות שנורו מעזה לישראל במבצע היו תוצרת פלסטינית, וכאלף מהן מסוג מתקדם. "הציונים חייבים לעזוב את אדמת פלסטין מושפלים"

מפקד כוח קודס, אסמאעיל קאני, בטקס לציון שנה לחיסול קאסם סולימאני, באוניברסיטת טהראן, איראן, 1 בינואר 2021. רויטרס
"הפלסטינים ישובו לנהל את השטחים", קאני/רויטרס

אסמאעיל קאני, מפקד כוח קודס באיראן, אמר אמש (שישי) כי הוא "מייעץ לישראלים לחזור לבתיהם באירופה ובאמריקה, לפני שמחירם יתייקר". הוא עוד איים כי "אני מיידע אתכם - ההתנגדות הפלסטינית התחילה לחשוב ולתכנן איך להשיב את כל האדמה הפלסטינית"

את הדברים קאני נשא בטהראן, במהלך טקס מלוא 40 יום למותו של סגנו, מוחמד חוסיין-זאדה חג'אזי, שעל פי משמרות המהפיכה, מת מהתקף לב. הוא עוד תיאר כי הרקטות שנורו לעבר ישראל משטחי רצועת עזה במהלך מבצע שומר החומות היו "מתוצרת פלסטינית", וכי אלף מהן היו מסוג ייצור מתקדם.

"הציונים חייבים לעזוב את אדמת פלסטין מושפלים", קאני הדגיש, ואמר שישראל צריכה לחשוב על המועד "שבו תמסור את השליטה על השטחים לפלסטינים, שישובו לנהל אותם".

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה במהלך נאומו 25 במאי 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה
"ישראלים מסתובבים עם תיק ביד אחת ועם דרכון ביד שניה", נסראללה בשלישי/מערכת וואלה, אתר רשמי

דבריו של קאני מתחברים לאלו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה מיום שלישי, במה שכונה כ"נאום השיעולים", בו תיאר כי "ישראלים מסתובבים עם תיק ביד אחת ועם דרכון ביד שניה". הוא נשא נאומו לציון 21 שנה לנסיגת צה"ל מלבנון.

נסראללה עוד טען לגבי המבצע, כי ישראל "נכשלה במניעת שיגור הטילים. כישלון מודיעיני. לא ידעו מאיפה שוגרו הטילים. נתנו זמנים וירו בזמנים. הם לא הצליחו למנוע שיגור של חלק גדול מהם לערים". הוא הוסיף כי כיפת ברזל "נכשלה, ואם הייתה מצליחה בתשעים אחוזים, נתניהו היה מתגאה ומשווק אותה בכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully