וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: נגד ימינה מתנהלת מערכת משומנת של בריונות וטרור

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 21:08

יו"ר ימינה השיב למתקפות נגד סיעתו והבהיר כי מפלגתו לא תנהל משא ומתן עם הליכוד "תחת אש או טרור" נגדם. גורמים בימינה הוסיפו כי בנט הוריד כבר את ממשלת השינוי מהפרק לפני שבועיים כי "סמוטריץ' ובליכוד אמרו לנו שיש עריקים אבל הם אינם"

הצהרה | יו"ר ימינה, נפתלי בנט. כנסת, ירושלים 5 במאי 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
בנט/פלאש 90, יונתן זינדל

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, אמר הערב (רביעי) כי ההתקפות נגד מפלגתו מצד הציונות הדתית והליכוד לא ישפיעו על הניסיונות של מפלגתו להרכיב ממשלה. זאת, לאחר חילופי ההאשמות בין הצדדים כי אי הגמישות מכשילה הקמת ממשלה.

בנט אמר בישיבת סיעה לחברי מפלגתו כי נגד ימינה מתנהלת "מערכת משומנת של בריונות וטרור" והבהיר כי מפלגתו "לא תושפע ותעשה רק מה שטוב לעם ישראל". גורמים בימינה הוסיפו כי בנט הוריד כבר את ממשלת השינוי מהפרק לפני שבועיים כי "סמוטריץ' ובליכוד אמרו לנו שיש עריקים אבל הם אינם".

בנט הבהיר כי לא ינהל משא ומתן עם הליכוד, "תחת אש או טרור" נגדם. לדברי גורמים במפלגה, ההתנהלות של הליכוד וסמוטריץ' בימים הקרובים יהיו נקודת מבחן להמשך המו"מ בין הצדדים.

בווידאו: סמוטריץ' תוקף את בנט ושקד/צילום: ערוץ הכנסת

מוקדם יותר, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תקף את ראשי ימינה והתחייב שלא יצטרף לממשלת גוש מתנגדי נתניהו. "בזמן שאתם ישבתם בממ"ד תחת אלפי טילים מעזה, בזמן שכולנו מחינו דמעה למראה בתי כנסת שנשרפו, בכל הזמן הזה נרקם תרגיל הונאה שטרם נראה כמותו", האשים סמוטריץ'.

"התרגיל המסריח מחוויר לעומתו", אמר. "נפתלי בנט ואיילת שקד הרדימו את מצביעי הימין אבל המשיכו לפעול כדי להקים ממשלת שמאל עם תומכי הטרור הערבים. עבדו עליכם ועבדו עלינו. הם חיכו בסבלנות לסיום המבצע כדי שנשכח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully