וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הנשיאות: נתניהו ייפגש עם הרצוג ופרץ לפני הבחירות

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 12:27

שתי הפגישות יתקיימו בשבוע הבא, כשהראשונה תהיה עם פרץ בראשון, שלושה ימים לפני ההצבעה החשאית בכנסת. גורמים פוליטיים טענו כי רה"מ נמנע מהבעת עמדה פומבית לאור האפשרות שיידרש לבקש מהנשיא חנינה. המועמדים העבירו את לשכותיהם למשכן והחלו בסבב פגישות עם הח"כים

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. AP
נמנע מהבעת עמדה פומבית. הרצוג ונתניהו/AP

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (רביעי) כי ייפגש עם שני המועמדים לנשיאות, יצחק הרצוג ומרים פרץ, עוד לפני הבחירות ביום רביעי הבא. הפגישה עם פרץ צפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב.

הרצוג ופרץ העבירו בשבוע את לשכותיהם לכנסת, ומאז הם עורכים פגישות אינטנסיביות עם חברי הכנסת שאמורים לבחור באחד מהם. הבחירות יתקיימו כמתוכנן ביום רביעי הבא, והן ייערכו בצורה חשאית. על מנת לנצח, אחד המועמדים יהיה צריך להשיג 61 חברי כנסת שיתמכו במועמדותו. אם לא יושג רוב, ייערך סיבוב נוסף במועד שייקבע.

שני אחדות מרים פרץ ואודי ורד. ליאת מנדל,
ייפגשו בראשון. פרץ/ליאת מנדל

נתניהו והליכוד נמנעו מהבעת עמדה פומבית במרוץ לנשיאות, ובמפלגה הכריזו על חופש הצבעה. גורמים פוליטיים טענו כי נתניהו נמנע מלהביע תמיכה באחד המועמדים לאור אפשרות כי יידרש לבקש מהנשיא הבא חנינה, ברקע מצבו המשפטי.

לא רק הליכוד הודיעה על חופש הצבעה, גם תקווה חדשה, ימינה ומפלגות נוספות הודיעו על כך ואין לכך משמעות גדולה מידי לאור העובדה כי הבחירות הן חשאיות בכל מקרה. בלשכת נתניהו אמרו כי גם הפגישה עם הרצוג תתקיים בתחילת שבוע הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully