וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח שני ביממה באום אל-פחם: תושב העיר בן 21 נורה למוות

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 15:16

מותו של הצעיר נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירה, ומסרה כי "הרקע והנסיבות בבדיקה". התקרית מגיעה רק כ-12 שעות לאחר שתושב העיר בן 40 נורה למוות גם הוא. על פי נתוני מרכז אמאן, 48 בני אדם נרצחו בחברה הערבית מתחילת השנה

חשד לרצח באום אל-פחם, 25 במאי 2021. ללא, אתר רשמי
זירת הירי באום אל-פחם, הבוקר/אתר רשמי, ללא

מוסטפא אחמד חלילייה, תושב אום אל-פחם בן 21, נורה הבוקר (שלישי) למוות בעיר. על פי גורמי הרפואה, מותו נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.

מהמשטרה עוד נמסר כי היא "מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה".

בעיריית אום אל פחם מסרו כי "שלושה מקרי רצח תוך פחות משבוע, הם עדות לכאוס הנשק, והמשטרה מעלימה עין מהעניין". במקביל, קראו להבלגה והזהירו שלא להתסיס או להמריד ברשתות החברתיות. "עיריית אום אל-פחם מגנה ומוקיעה אירועים אלה שמעידים כי רשויות החוק, שאמורות לשמור ולשלוט בביטחון ובראשם המשטרה, אדישות לקיומו של הכאוס של כלי נשק שמעודד ומניע את האזרח לקחת את החוק לידיו, על פי חוק הג'ונגל", אמר.

מוסטפא אחמד חלילייה, תושב אום אל-פחם שנהרג, 25 במאי, 2021. תמונות גולשים
ההרוג מוסטפא אחמד/תמונות גולשים
חשד לרצח באום אל-פחם, 25 במאי 2021. ללא, אתר רשמי
זירת התקרית באום אל-פחם, הבוקר/אתר רשמי, ללא

התקרית מגיעה כ-12 שעות לאחר שמוחמד תאופיק חבוב, תושב העיר בן ה-40, נורה למוות גם הוא. צוות מד"א פינה אותו באורח קשה למרכז הרפואי העמק בעפולה, שם נאלצו לקבוע את מותו. שלושה ימים קודם לכן, ד"ר טארק ג'עו, תושב העיר בן ה-42, נורה למוות על ידי מתנקשים. ג'עו היה ברכבו עם אשתו ובנם בן השלושה ימים, בדרכם הביתה מבית החולים אחרי הלידה, כשמתנקשים ירו לעברם עשרות כדורים, ונמלטו. האם והתינוק אושפזו במצב טוב.

ממרכז אמאן נמסר כי בשנת 2021 עד כה נרצחו 48 ערבים בישראל, בהם 45 גברים ושלוש נשים. במהלך חודש מאי נרצחו 12 אנשים. מתוך כל מקרי הרצח של השנה, רק ארבעה פוענחו עד כה. ב-‎2020, האלימות בחברה הערבית הובילה למותם של 113 בני אדם, בהם 96 גברים ו-17 נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully