וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 8 חודשים בכלא: ציפי רפאלי השתחררה ממאסר

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 15:05

על אמה של הדוגמנית בר רפאלי נגזרו 16 חודשי מאסר לאחר שהורשעה בפרשת עבירות המס של בתה, אך בחודש שעבר הודיעה ועדת השחרורים כי היא הסכימה לשחרורה המוקדם. היום היא יצאה לחופשי תחת תנאים מגבילים

בווידאו: ציפי רפאלי משתחררת מהכלא/צילום סטילס: ראובן קסטרו

ציפי רפאלי, אמה של הדוגמנית בר רפאלי, השתחררה היום (שני) ממאסר בבית הכלא נוה תרצה - לאחר שמונה חודשים. על רפאלי נגזרו 16 חודשי מאסר לאחר שהורשעה בפרשת עבירות המס של בתה.

שחרורה המוקדם של רפאלי מגיע לאחר שוועדת השחרורים לאסירים הסכימה בחודש שעבר לקצת את עונשה, והיא שוחררה תחת תנאים מגבילים שיכללו בין היתר חובה להתייצב במשטרה אחת לשבועיים, התנדבות פעמיים בשבוע במרכז "אלאור מעל"ה" המסיע לילדים ונערים אוטיסטים וכן היא תשהה במעצר בית בכל לילה מ-22:00 עד 06:00.

בפרקליטות החליטו להעמידן לדין, בכפוף לשימוע. במקביל, בית המשפט המחוזי דחה ערעור של רפאלי על קביעתו של פקיד השומה שבשנים 2009-2010 מרכז חייה היה בישראל, וכתוצאה מכך היא חויבה במס הכנסה על הכנסות בסך 16 מיליון שקלים בשנים אלה.

רפאלי ערערה על פסק דין זה לבית המשפט העליון, ובהסדר טיעון עם הפרקליטות הוסכם כי בר רפאלי תמשוך את ערעורה, וציפי רפאלי תיכנס לכלא ל-16 חודשים ושבר רפאלי תרצה תשעה חודשי עבודות שירות, ועל כל אחת מהן יוטל קנס של 2.5 מיליון שקלים.

שחרור ציפי רפאלי מכלא נווה תרצה 24 במאי 2021. ראובן קסטרו
משפחת רפאלי מחוץ לנוה תרצה/ראובן קסטרו

ציפי רפאלי ובתה החלו להיחקר בדצמבר 2015 ברשות המיסים, בחשד שבר רפאלי קיבלה "הנחות סלב" ולא שילמה מס עליהן, ובחשד שהציגה מצג שווא כאילו מרכז חייה אינו בישראל, מתוך מטרה לחמוק מתשלום מס הכנסה על עבודות מחוץ לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully