וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ושב"כ עצרו חשוד ערבי נוסף כבן 30 בהשלכת בקבוק התבערה ביפו

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 20:27

החשוד הוא אחיו של העצור הראשון שחשוד גם הוא בפציעתו קשה של מוחמד גינטזי בן ה-12. ההערכה היא שהחשודים התכוונו לתקוף יהודים ולפי גורמים במשטרה, התוקפים "טעו בכתובת"

תיעוד זריקת בקבוק התבערה ביפו/סרטוני גולשים

המשטרה והשב"כ עצרו הבוקר (שבת) חשוד ערבי נוסף, בשנות ה-30 לחייו, אח של העצור הראשון, בחשד להשלכת בקבוק התבערה שפצע קשה את מוחמד גינטזי בן ה-12 ביפו. תחילה, המשטרה עצרה את החשוד הערבי הראשון, תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, ועם התפתחות החקירה ובהתאם לממצאיה, עצרו הבוקר חשוד נוסף.

גינטזי נפצע בליל שבת שעבר בשכונת עג'מי ביפו, לאחר שבקבוק תבערה התפוצץ בבית הוריו. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, ובהמשך הידרדר מצבו, וצוות המוסד הרפואי עדכן כי הוא מורדם, מונשם וסובל מכוויות בפניו. היום נמסר מבית החולים כי חל שיפור במצבו ומצבו מוגדר טוב, הוא בהכרה מלאה, נושם בכוחות עצמו ומתקשר עם הצוות המטפל ועם בני משפחתו.

זריקת בקבוק תבערה לבית ביפו, 15 במאי 202. יאפא 48, אתר רשמי
הבית ביפו לאחר שנזרק לעברו בקבוק התבערה/אתר רשמי, יאפא 48

סברי, אביו של הפצוע, סיפר כי התקיפה התרחשה בזמן שבני המשפחה ישבו יחדיו בבית. "הגיע בקבוק תבערה שנזרק עלינו, הילד איכשהו קם. כל השריפה הייתה עליו, הרמתי אותו ושמתי באמבטיה, שמתי עליו מים וכיביתי אותו", שיחזר.

לדבריו, "המשטרה הייתה ועזבה. אפילו לא שאלה אותי מה קרה ואיך זה קרה. כלום. איפה משטרת ישראל? יש לנו תעודות ישראליות וחיים איתכם והכול בסדר. אף פעם לא פגעתי בבן אדם".

לאחר יממה ארוכה של חקירה, הצהיר שבוע שעבר בכיר במשטרה כי מדובר ב"טעות בזיהוי", והוסיף כי שני ערבים-ישראלים הם האחראים להשלכת בקבוק התבערה. על פי תפיסה זו, הנשענת על שלושה מוקדי הצתות סמוכים בשכונה, הפורעים חשבו שמדובר בבית שבו מתגוררים יהודים, וגרמו לאש הקטלנית בתוכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully