וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הניצחון תהיה השבת הדר הביתה | לאה גולדין

לאה גולדין

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 18:28

בני הדר נהרג ונחטף בהפסקת אש הומניטרית במבצע צוק איתן. מאז, קולות המלחמה גועשים אצלנו כבר שבע שנים. במבצע הנוכחי, כתנאי ראשון להפסקת אש, צריך להשיב אותו ואת אורון שאול. רק השבת החיילים תנצח את החמאס

מסע"ת משפחת גולדין, רמת גן 25 באפריל 2018. ראובן קסטרו
לאה גולדין/ראובן קסטרו

שוב קולות מלחמה. הפעם קוראים לזה "שומר החומות". אצלנו קולות המלחמה רועשים כבר שבע שנים. בני, הדר גולדין, נהרג ונחטף בהפסקת אש הומניטרית ב"צוק איתן". עכשיו, כשתהיה הפסקת אש, צריך להחזיר אותו. השחקנים הם אותם השחקנים: ישראל, ארצות הברית, מצרים וקטאר. חייבים לשים עכשיו את השבת הבנים כתנאי ראשון ומוחלט של הפסקת האש.

כמו בשנת 2014 ארצות הברית והאו"ם לוחצים להפסקת אש. אלו אותם המצרים שמתווכים את המו"מ, והקטארים שמממנים את עזה. עכשיו צריך להזיז אותם לפעולה. חייבים עכשיו לשים את השבת הבנים כתנאי ראשון ומוחלט של הפסקת האש.

הדר גולדין. באדיבות המשפחה
הדר גולדין/באדיבות המשפחה

כל הרמטכ"לים - אביב כוכבי, הרמטכ"ל הנוכחי, בני גנץ שר הביטחון, וגבי אשכנזי שר החוץ, חייבים להודיע לכולם שזה הבסיס לכל הסכמה להפסקת אש, כי זה הדבר שיאפס את החמאס. רק השבת החיילים תנצח את החמאס. זו תמונת הניצחון - השבת החיילים הביתה.

חייל צה"ל, עם גיוסו, הופך שליחו של הציבור הישראלי. שליחותם הציבורית של סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול לא הסתיימה. הם קוראים לנו להשיב את כבוד האדם והעם - לשוב הביתה.

שואלים אותי מהיכן יש לי כוח להמשיך להיאבק להשבת הדר מעזה. אני מייצגת את כל האימהות של כל חיילי צה"ל, משם בא הכוח שלי. אימהות החיילים שהבטיחו להן בלשכת גיוס שלא משאירים חייל מאחור. אני נלחמת על ערך הרעות של צה"ל ולא מוכנה לקבל הסרת אחריות של לובשי מדים האומרים "זה לא עניין צבאי, זה מדיני" ומצביעים לבלפור 5, בנוסח "השומר אחי אנכי?"

לאה גולדין היא אימו של סגן הדר גולדין שנהרג במבצע צוק איתן וגופתו מוחזקת על ידי חמאס בעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully