וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דגלי חמאס, סממני דאעש": שיירת הרכבים שהדאיגה את תושבי אזור כוכב יאיר

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 21:51

קבוצות הוואטסאפ השונות "רעשו וגעשו לנוכח התמונות הקשות", שהתפרסמו ברשתות החברתיות ובהן נראים רכבים נושאים בכביש 444 את דגלי פלסטין וארגון הטרור. תושבי הסביבה שיתפו חששותיהם, ותהו כיצד יוכלו לחזור לשגרת החיים המשותפים עם הערבים הגרים סמוך בתום המבצע בעזה

בווידאו:שיירת מחאה סמוך לצור יצחק שבשרון עם דגלי חמאס ופלסטין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

תושבי היישובים הקרובים לכביש 444, הסמוך לכוכב יאיר, שיתפו חששותיהם הבוקר (שלישי) בקבוצות הווטסאפ השונות, בעקבות סרטון שהתפרסם במדיה החברתית, בו נראית שיירת רכבים נוסעים וצופרים בכביש הראשי, בעודם נושאים את דגלי פלסטין וחמאס. "הקבוצות רעשו וגעשו לנוכח התמונות הקשות", תיאר אחד התושבים, שביקש לשמור על אנונימיות לרקע המהומות ברחבי המדינה.

"שנים שאנחנו רגילים להיכנס לכפרים ולערים הסמוכות, לקנות לבלות, נוצרו קשרים וחברויות, ופתאום לראות את התמונות האלו ולא להאמין. דגלי חמאס, סממנים של דאעש - הלם", כתבה תושבת האזור. תושב אחר ציין כי הנזק שנגרם הוא "עצום". לדבריו, כשהמלחמה עם חמאס ברצועת עזה תסתיים בעוד כמה ימים, "קשה לי מאוד לראות איך אם בכלל נוכל לחזור לשגרה עם הערים הסמוכות לנו, לאחר התמונות הללו". הוא עוד שיתף כי יש "למנוע מהילדים שלנו לראות את הסרטון האיום הזה. זה עלול ליצור טראומות ופחדים מיותרים".

קצין הביטחון של המועצה האזורית דרום השרון סיפר כי מדובר בתמונות "מדאיגות שצולמו ממש ליד הבית של אלפי ישראלים והופצו ברשתות החברתיות באזור כולו. כביש 444 הוא ציר מרכזי המשרת עשרות אלפי נהגים מידי יום". הוא הוסיף כי "אנו סומכים על כוחות הביטחון שישימו ידם על פורעי החוק שמאיימים על ביטחון כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully