וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל כאבי גב חריגים: הנשיא ריבלין נבדק בהדסה, ייזקק לטיפול תרופתי

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 17:19

בבית הנשיא אמרו כי ריבלין סובל מהכאבים החריגים מזה כמה ימים, וכי הוא יהיה תחת מעקב רפואי במהלך עבודתו, שתימשך באופן מותאם למצבו". כהונתו של הנשיא תסתיים בתחילת חודש יולי, ועל המועמדים להחליפו להגיש את מועמדותם עד מחר בחצות

בווידאו: טקס החיילים המצטיינים בבית הנשיא/צילום: לע"מ

נשיא המדינה ראובן ריבלין נבדק היום (שלישי) בבית החולים הדסה הר הצופים, בשל כאבי גב שהוגדרו "חריגים", מהם הוא סובל מזה כמה ימים.

בעקבות זאת, ריבלין יקבל טיפול תרופתי. מבית הנשיא נמסר כי בנוסף לכך הוא "יהיה תחת מעקב רפואי במהלך עבודתו, שתימשך באופן מותאם למצבו".

ריבלין נערך לשבועות האחרונים בכהונתו, שתסתיים ב-9 ביולי. לפני כשבוע הודיעה נשיאות הכנסת כי הבחירות לנשיאות ייערכו ביום רביעי, כ"ב בסיוון התשפ"א, 2 ביוני השנה. על המעוניינים בתפקיד להגיש את חתימותיהם של לפחות עשרה חברי כנסת עד מחר בחצות.

נשיא המדינה ראובן ריבלין בסבב הממלצות להקמת ממשלה, בית הנשיא ירושלים, 5 באפריל 2021. יונתן זינדל/פלאש 90, פלאש 90
נערך לשבועות האחרונים בכהונתו. ריבלין/פלאש 90, יונתן זינדל/פלאש 90

שבוע לפני ההצבעה יהיה על יו"ר הכנסת להודיע לח"כים את שמות המועמדים ושמות הח"כים שהמליצו עליהם. בחירת הנשיא תהיה בהצבעה חשאית, כשכל אחד מהח"כים ישלשל את הפתק עם שם המועמד שהוא תומך בו לקלפי שתוצב בכניסה לאולם המליאה, מאחורי פרגוד.

עד כה הכריזו על מועמדותם במרוץ לנשיאות המדינה: פרופסור שמעון שטרית, ח"כ לשעבר יהודה גליק ומיכאל בר-זוהר, ואליהם עשויים להצטרף גם יו"ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז'י) הרצוג, לשעבר יו"ר העבודה ובנו של הנשיא השישי חיים הרצוג, וכן מרים פרץ, ששכלה את שני בניה אלירז ואוריאל פרץ. ברקע המשבר הפוליטי המתמשך, גם שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עלה לאחרונה כמועמד אפשרי לנשיאות המדינה, אך למרות שבליכוד לא שללו את האפשרות, נתניהו דחה אותה פומבית ואמר כי אין לו כוונה להתמודד לתפקיד.

עד שבועיים לפני ההצבעה יהיו חייבים להגיש את שמות המועמדים ליו"ר הכנסת. בפעם הראשונה יוכנו השנה טפסים מיוחדים ואחידים שעליהם יחתום המועמד, וכן עשרה ח"כים הממליצים על המועמדות. חל איסור מוחלט על הח"כים לתמוך בבחירתם של שני מועמדים, ומי שיעשה זאת - שמו ייפסל מרשימת הממליצים. אם ח"כ חוזר בו מתמיכתו באחד המועמדים, עליו לעשות זאת ויש להוסיף במקומו שמו של ח"כ אחר עד שמונה ימים לפני מועד ההצבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully