וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטף אבן, עצר את הרכב - והוכה על ידי עשרות ערבים: כך התרחש הלינץ' ביגאל יהושע

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 0:04

המשטרה מסרה כי חקירת מות תושב לוד בלינץ' הפכה לחקירת רצח לאחר שמת מפצעיו. מפרטי החקירה עולה כי יהושע נסקל באבן שפגעה בו ועצר את רכבו. עשרות מתפרעים זינקו עליו והכו אותו באבנים ובמקלות. יהושע הצליח לחמוק ואז עצר את רכבו והתמוטט. רה"מ: "איש לא יחמוק מעונש"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) למותו של יגאל יהושע, תושב לוד שנפצע קשה מפגיעת לבנה בראשו במהלך מהומות בלוד לפני מספר ימים. הוא השתתף בצער משפחתו והבטיח: "נבוא בחשבון עם כל מי שהשתתף ברצח הזה. אף אחד לא יימלט מעונש". גם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ספד ליהושע: "הדעת אינה תופסת כיצד נגדעו חייו של איש נתינה, אהוב על הכל ומסור למשפחתו. הדין ימוצה עם כל אחד ואחד ממבצעי הרצח הנורא הזה".

יהושע בן ה-56 נפגע לפני ימים אחדים מלבנה בראשו כשהותקף על ידי פורעים ערבים, ופונה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא. צוות המחלקה לטיפול נמרץ כללי נלחם על חייו מאז, אך היום נקבע מותו. על פי הודעת בית החולים, משפחתו הסכימה לתרום את איבריו.

יגאל יהושע, הרוג ישראלי במהומות בלוד, מאי 2021. באדיבות המשפחה
"נבוא בחשבון עם כל מי שהשתתף ברצח הזה". יגאל יהושע/באדיבות המשפחה

במקביל הודיעה המשטרה כי חקירת מות יהושע בלינץ' הפכה לחקירת רצח. מפרטי חקירה ראשונים עולה כי יגאל נרצח לאחר שחזר מאירוע שבו השתתף מחוץ ללוד. במהלך נסיעתו בחזרה לביתו, בסמוך לשכונת גני אביב בלוד, הותקף באכזריות על ידי חבורת פורעים ערבים. הלינץ' אירע ביום שני שעבר, כשבשטח פעלו כוחות מצומצמים יחסית וכשבאותה העת עסקו שוטרים רבים בזירת נפילת הרקטה בראשון לציון.

מפרטי החקירה עולה כי יהושע נסקל תחילה באבן שפגעה בראשו בעת שנסע במכוניתו. לאחר שהאבן פגעה בו הוא עצר את הרכב - ואז, כך לפי החקירה, קפצו עליו עשרות פורעים ערבים שהכו אותו באבנים, מקלות וחפצים נוספים. יגאל ניסה לחמוק מהפורעים ואחרי שנעצר עם רכבו בשל יידוי האבנים המאסיבי, הוא הצליח בדרך לא דרך להימלט ולהמשיך לנסוע עם רכבו למרחק של עוד כמה מאות מטרים. שם הוא עצר את רכבו והתמוטט. אנשים שהיו במקום הבחינו בו והזעיקו את כוחות ההצלה. מהמשטרה נמסר כי בני המשפחה של יהושע העבירו לה את התיעוד של הרגעים האלה ממצלמת הדרך של הרכב של יהושע, שפעלה כל אותו הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully