וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קרוז מאיים בתביעה נוספת: אני לא הומו

1.2.2003 / 0:03

השחקן מאיים לנקוט בצעדים משפטיים נגד בעלת בית מלון ניו יורקי שכינתה אותו "הומו"; עורך דינו: "אין לה שום בסיס לומר זאת. זה פשוט שקר"; זו תביעתו השלישית של קרוז בנושא

טום קרוז ממשיך במלחמתו בדימוי ההומואי שמתעקשים להצמיד לו גורמים שונים בהוליווד. השחקן מאיים לתבוע מנהלת בית מלון ניו יורקי לאחר שזו כינתה אותו "הומו". קרוז ניצח בעבר בתביעות משפטיות נוספות שעסקו באותו נושא בדיוק.

"הוא לא הומו", הסביר בזעם ברטראם פילדס, עורך דינו הנחשב של קרוז. "זה דבר נורא לומר מבחינתה. אין לה שום בסיס לומר זאת. זה מקומם. זה פשוט שקר. אין ספק שבכוונת מר קרוז לנקוט באמצעים משפטיים". אמר פילדס בכעס. הצהובון האמריקאי "סטאר" מבטיח לפרסם בגליון הבא את כל פרטי התקרית בה כונה הכוכב, פעם נוספת, "הומו", מדוע זה מכעיס אותו כל כך והאם יש לו משהו להסתיר.

בשבוע שעבר זכה קרוז בעשרה מיליון דולר בתביעה נגד כוכב פורנו, שטען כי שכב עם כוכב סרטי "משימה בלתי אפשרית". שופט בלוס אנג'לס פסק לטובת השחקן בסוף דצמבר לאחר שהנאשם, צ'אד סלייטר, הודה שסיפורו לא היה נכון. עורך דינו של קרוז, ריקארדו קסטרו, אמר כי קרוז "מאוד מאוד מרוצה מפסק הדין, והוא שמח לקבל פסיקה נוספת מבית משפט שהסיפורים הללו הם שקריים".

זו הפעם השניה בה קרוז זוכה בתביעה בעניין שמועות שהוא הומו. ב-2001 השחקן בן ה-40 תבע את מייקל דייוויס, המו"ל של "בולד מגזין" בלוס אנג'לס. קרוז תבע 100 מיליון דולר מדייוויס לאחר שזה טען כי צילם בווידאו את קרוז מקיים יחסי מין הומוסקסואליים. קרוז משך את התביעה מאוחר יותר לאחר שדייוויס חזר בו מדבריו והצהיר כי קרוז "אינו, ומעולם לא היה הומוסקסואל, ומעולם לא ניהל רומן הומוסקסואלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully