וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובא למנוחות ההרוג מפגיעת הרקטה ברמת גן

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 17:59

הלוויתו של גרשון פרנקו בן ה-55 התקיימה בבית העלמין ירקון בפתח תקווה. ברשתות החברתיות קראו להגיע להלווייתו של פרנקו, שהתגורר לבדו, מתוך חשש שלא יהיו מספיק מתאבלים למניין

בווידאו: זירת הנפילה הקטלנית ברמת גן/צילום: רויטרס, יותם רונן ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

הלוויתו של גרשון פרנקו בן ה-55, שנהרג אתמול (שבת) מפגיעה ישירה של רקטה ברמת גן, התקיימה היום בבית העלמין ירקון בפתח תקווה. פרנקו, ההרוג העשירי במבצע 'שומר החומות', התגורר לבדו בחדר קרקע שממוקם בחניון בניין סמוך למקום נפילת הטיל ברמת גן. ברשתות החברתיות קראו להגיע להלוויתו של פרנקו בשל חשש מכך שלא יהיו מספיק מתאבלים למניין.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת נפילת הטיל ברמת גן אתמול קבעו את מותו של פרנקו שנפצע באורח אנוש כתוצאה מהנפילה. פראמדיק מד"א ליאור מרמלשטיין, שהגיע לזירת הנפילה סיפר: "מיד עם קבלת הקריאות על הנפילה בעיר הגענו לזירה וראינו את ההרס הרב ופגיעות בבניינים ברחוב. עברנו מדלת לדלת בכוחות גדולים של מד"א וביצענו סריקות בדירות". פרמדיק מד"א, רונן כהן שקבע את מותו של הפצוע הוסיף: "במהלך הסריקות איתרנו באחת הדירות הסמוכות למיקום הנפילה את הפצוע, גבר בן 56 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעות מההדף ומהרסיסים. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל לאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו."

אתמול התייחס ניצב עמיחי אשד, מפקד מחוז תל אביב, למותו של פרנקו לאחר נפילת הרקטה: "מי ששומר על פי כל הכללים לא יקרה כלום. גם פה מי שנהרג הוא מי שלא שמר על הכללים בצורה הנדרשת. לא היה לו בדירה מרחב מוגן ולא עמד על הכללים. אם היה שוכב על הרצפה אני מניח שהיה פחות נזק. אני לא יכול להגיד בוודאות, אבל ההתגוננות מצילה חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully