וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד מחוז ת"א בזירת הנפילה בר"ג: "הגבר שנהרג לא שמר על הכללים"

עודכן לאחרונה: 15.5.2021 / 16:09

גבר כבן 50 נהרג ברמת גן כתוצאה מנפילת רקטה סמוך לביתו. ניצב אשד: "אם היה שוכב על הרצפה אני מניח שהיה פחות נזק". הפראמדיק בזירה: "ביצענו סריקות בדירות, כשבאחת מהן איתרנו גבר מחוסר הכרה"

בווידאו: זירת הנפילה הקטלנית ברמת גן/צילום: רויטרס, יותם רונן ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

מטחים כבדים נורו היום (שבת) לאזור המרכז, לדרום ולשפלה. כתוצאה מכך נהרג גבר כבן 50 ברמת גן. כמה רקטות פגעו ישירות במבנים ברמת גן, ראשון לציון, גבעתיים, אשקלון ויבנה.

"כשהגענו לזירה ראינו הרס ופגיעות בבניינים ברחוב", סיפר פראמדיק מד"א ליאור מרמלשטיין, שהגיע לזירה, "עברנו מדלת לדלת בכוחות גדולים של מד"א וביצענו סריקות בדירות, כשבאחת מהן איתרנו גבר כבן 50 מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואית על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל לאחר פעולות החייאה נקבע מותו".

ניצב עמיחי אשד, מפקד מחוז תל אביב, התייחס למותו של הגבר: "מי ששומר על פי כל הכללים לא יקרה כלום. גם פה מי שנהרג הוא מי שלא שמר על הכללים בצורה הנדרשת. לא היה לו בדירה מרחב מוגן ולא עמד על הכללים. אם היה שוכב על הרצפה אני מניח שהיה פחות נזק. אני לא יכול להגיד בוודאות, אבל ההתגוננות מצילה חיים".

זירת נפילה ברמת גן, 15 במאי 2021. ראובן קסטרו
פינוי גופת הגבר שנהרג ברמת גן, 15 במאי 2021/ראובן קסטרו
זירת נפילה ברמת גן, 15 במאי 2021. ראובן קסטרו
זירת הנפילה ברמת גן, 15 במאי 2021/ראובן קסטרו

תיעוד של כיבוי מתוך הדירות לאחר הנפילה

בווידאו: תיעוד של הזנק בתוך בניין הדירות שספג פגיעה ברמת גן/צילום: כבאות והצלה

במטח ששוגר אותרו נפילות גם בלוד, בטייבה, בספארי ברמת גן, ורקטה נחתה ליד ימית 2000 בחולון. אזעקות הופעלו בשומרון אולם לא דווח על פגיעות בנפש או ברכוש באזור זה. כוחות ביטחון, חילוץ והצלה הגיעו אל הזירות השונות.

בתגובה למטח הכבד אל עבר מרכז הארץ, צהל הפציץ בעזה, ככל הנראה בנוהל הקש בגג, את מגדל אל-ג'לא, שבו יושבים כלי תקשורת דוגמת אל-ג'זירה. לפי דובר צה"ל, מדובר בבניין רב קומות בו נמצאים נכסים צבאיים של המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully