וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המונים נסו בזמן הירי לחפש מרחב מוגן; חופי הרחצה במרכז נסגרו

עודכן לאחרונה: 15.5.2021 / 16:33

בחוף גורדון בתל אביב נראו עשרות נסים בזמן ירי הרקטות המסיבי למרכז. לאחר המטחים, עיריית בת ים הודיעה על סגירת חופי הים בעיר

בווידאו: תיעוד של אזעקה בחוף הים בתל אביב - הרוחצים נמלטים מהחוף/צילום: ברק פרץ ורויטרס

עשרות בני אדם תועדו היום (שבת) נסים מחוף גורדון בתל אביב בניסיון למצוא מרחב מוגן. זאת, במהלך המטח המסיבי על מרכז הארץ. בסרטון מהחוף נראים הרוחצים ממהרים לכיוון השטח הבנוי בטיילת בתל אביב כשברקע אזעקות.

לאחר הירי המסיבי למרכז, במהלכו היו פגיעות ישירות בכמה ערים, ראש העיר בת ים צביקה ברוט הורה על סגירת חופי הים בעירו, זאת למרות שפיקוד העורף לא הורה על כך. "בשעה זו מבוצע פינוי של אלפי המתרחצים מהחוף, והם ייסגרו סגורים עד להודעה חדשה", נכתב בהודעה מהעירייה.

בתוך כך, עיריית הרצליה פרסמה הודעה כי היא סוגרת את כל חופיה. "בעקבות ההסלמה - כל חופי הרצליה כולם סגורים". מהעירייה עוד הדגישו כי הציבור מתבקש "להימנע מיציאה מהבית ולהישאר בסמוך למרחב המוגן".

המונים רצים מחוף גורדון בת"א במזן אזעקות, 15 מאי 2021. ., צילום מסך
מחפשים אחר מרחב מוגן. חוף גורדון בת"א, היום/צילום מסך, .

במסגרת המטחים, כמה רקטות פגעו ישירות במבנים ברמת גן, ראשון לציון, גבעתיים, אשקלון ויבנה. מד"א דיווח על הרוג ברמת גן, כתוצאה מירי הרקטות. נפילות נצפו גם בלוד, בטייבה ובספארי ברמת גן, רקטה נחתה ליד ימית 2000 בחולון. אזעקות הופעלו בשומרון אולם לא דווח על פגיעות בנפש או ברכוש באזור זה. כוחות ביטחון, חילוץ והצלה הגיעו אל הזירות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully