וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצב החייל שהותקף ביפו: "חזר להכרה לאחר ניתוח מורכב"

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 11:13

צוות רופאים בכירים שהוזעק לבית החולים הצליח לעצור את הדימום של החייל, שנפגע קשה בראשו וסובל משברים בגולגולת. כעת, לאחר ניתוח לילי, מצבו מוגדר בינוני ויציב. חייל בן 19 נוסף הגיע לבית החולים בלבוש אזרחי, ודיווח כי הותקף בעיר. מצבו קל

בווידאו: אמו של החייל שהותקף ביפו/צילום: ספיר לוי

חל שיפור במצבו של החייל בן ה-19 שהותקף אתמול ביפו, ומצבו מוגדר כעת בינוני ויציב - כך נמסר הבוקר (שישי) מבית החולים איכילוב בתל אביב.

תחילה הוגדר אתמול מצבו של החייל קל, אך מבית החולים נמסר כי מצבו הוחמר בעת שהובהל לחדר המיון, ובשלב מסוים מצבו הוגדר כקשה. הוא סבל מפגיעת ראש קשה, משברים בגולגולת ודימומים מוחיים. בעקבות זאת, הוא נותח הלילה בבית החולים. צוות של שלושה נוירוכירורגים בכירים הוזעק כדי לנהל את הניתוח, שנועד לעצור דימום נרחב. ד"ר עידו שטראוס, רופא בכיר במערך הנוירוכירורגי באיכילוב, עדכן כי הוא חזר להכרה מלאה.

יוליה, אימו של החייל, סיפרה כי הוא היה בדרך לבקר את סבו החולה, המתגורר בבת ים. הוא בנה היחיד. "קפצו עליו ערבים וזרקו עליו בלוקים על הראש", אמרה, "הוא היה על מדים וירד מהאוטובוס. ראו שהוא עם מדים ותקפו אותו. הוא סיפר שריססו אותו בגז וקפצו עליו. הוא התקשה לשחזר. זה היה ברחוב ראשי, בשדרות ירושלים".

מגדל אשפוז ע"ש תד אריסון, מרכז רפואי סוראסקי, בי"ח איכילוב, תל אביב. ראובן קסטרו
בית החולים איכילוב בתל אביב/ראובן קסטרו

"הצעיר ישב על המדרכה כשהוא בהכרה וסובל מחבלה מדממת בראשו", סיפר פרמדיק מד"א, נדב ארזי, על האירוע ביפו. "סיפרו לנו שהוא הותקף במהלך הפרות הסדר שהיו במקום, שנזרקו לעברו אבנים ורוסס לעברו גז מדמיע. ביצענו בדיקות רפואיות ופינינו אותו במהירות לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי".

חייל נוסף, בן 19, הגיע הלילה לחדר המיון בבית החולים, כשהוא בלבוש אזרחי. לדבריו, כשיצא במסעדה ביפו, הוא הותקף והופל לרצפה. מצבו מוגדר קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully