וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצתת המלון בעכו: ראש סוכנות החלל הישראלית לשעבר מאושפז במצב קשה

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 19:49

אבי הר אבן (84), חתן פרס ביטחון ישראל, התארח במלון האפנדי בעכו כשפורעים ערבים הציתו את המבנה השבוע. הוא הועבר לבית החולים רמב"ם במצב קשה עם כוויות, ומצבו יוצב כשהוא מורדם ומונשם

אבי הר אבן. טל ענבר, ויקיפדיה, מערכת וואלה!
עבר ביטחוני מרשים. אבי הר אבן/מערכת וואלה!, טל ענבר, ויקיפדיה

אבי הר אבן, חתן פרס ביטחון ישראל ולשעבר מנהל סוכנות החלל הישראלית, נפצע קשה כשהתארח במלון האפנדי בעכו, כשפורעים ערבים הציתו את המבנה ביום שלישי השבוע. הר אבן הוא אביו של אלוף (מיל.) יואב הר אבן, המכהן כמנכ"ל רפא"ל. הר אבן בן ה-84 הועבר לבית החולים רמב"ם במצב קשה עם כוויות. מצבו יוצב אבל הוא עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מונשם ומורדם.

הר אבן נולד בשם אבא הרטשטיין ברומניה ב-1937, והוא בוגר הגמנסיה העברית בירושלים וכשנקטעו לימודיו בטכניון במסגרת העתודה האקדמית הוא שובץ בחיל התותחנים ובמהלך שירותו נשלח להשלים את לימודיו האקדמיים כדי לשמש ביחידת טילים עתידית של החיל והוא השלים תואר ראשון בטכניון בהנדסת חשמל. יש לו גם תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. כששב לשירות פעיל שובץ לחיל האוויר, סייע בהכנסת מכשור מתקדם לחיל האוויר פיקד על סוללת טיל הוק בסמוך לכור הגרעיני בדימונה ובשליחות המדינה סייע להקמת מערך ההגנה האווירית באוגנדה. בהמשך הקריירה שימש בתפקידים בכירים בתעשייה האווירית במחקר ופיתוח ובשיווק. הוא מנהלה בעבר של תכנית פיתוח וייצור משגר הלוויינים הישראלי "שביט" ויועץ מקצועי לתכנית לוויני הניווט "גלילאו".

מאז 2008 הוא עמית מחקר במרכז בגין סאדאת למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטת בר אילן ובמקביל משמש חבר הוועד המנהל של "עתיד בטוח", באופן אירוני תוכנית שססמתה "כן לסובלנות ולא לאלימות", לפיתוח מנהיגים ויזמים צעירים להעצמה חברתית ולמניעת אלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully