וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמ"ר עומר טביב שנהרג מפגיעת טיל הנ"ט הובא למנוחות: "אסון כרעם ביום בהיר"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 17:34

לוחם בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל הובא למנוחות במושב אליקים. טביב אמור היה להשתחרר בחודש הבא. הוא הותיר אחריו הורים ואח צעיר. אמו ואביו ספדו לו: "ילד מלא שמחת חיים, אכפתי ועוזר. תן לנו כוחות להמשיך". חבר המשפחה קרא להגיב בחריפות: "מבינים רק בכוח הזרוע"

בווידאו: סמ"ר עומר טביב שנהרג מפגיעת טיל הנ"ט בגבול עזה הובא למנוחות/צילום: שלומי גבאי

כאלף איש השתתפו היום (חמישי) בהלווייתו של סמל ראשון עומר טביב, לוחם בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל שנהרג אתמול מירי טיל הנ"ט שנורה מעזה לעבר רכב בעוטף עזה. בהלווייה נשאו הספדים בני משפחתו של טביב וחברים. בטקס נכח השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס, שהניח זר בשם הממשלה על קברו של טביב.

חלק מהמשתתפים נראו חנוקים בדמעות, בהם חיילים שהגיעו לטקס. אחת מקרובות המשפחה ספקה כפיים הביטה מעלה וזעקה "השם ייקום דמו".

אביו של סמ"ר טביב, אמיר, הקריא קדיש על בנו. אמו של עומר, טלי, ספדה לו: "ילד שכולו אהבה ונחת, אוהב ואהוב על הבריות. מלא שמחת חיים ומכבד את כל הסובבים אותו, תמיד נכון לעזור. ילד שלי, היית בן אכפתי ועוזר רגיש ויודע להגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון. ילד יפה שלי, תן לנו כוחות לדעת איך להמשיך הלאה, תן לי תקווה שלא טעיתי בדרך, שלא הכאבתי שלא אכזבתי אותך, השתדלתי ואם טעיתי אז אני מצטערת. אוהבת אותך המון לנצח ילד שלי".

ההרוג מירי נ"ט סמל ראשון עומר טביב. דובר צה"ל
עומר טביב/דובר צה"ל

חבר המשפחה גמליאל רצון אמר: "בני הבליעל מעזה, וגם מתוכנו, רוצים להשמידנו. הפעם הם הצליחו, אבל לא לזמן רב. יש לנו צבא חזק שייתן מכה כואבת למרצחים השפלים האלו. אני דורש נקמה. נקמה בצורת כתישה והרג של אנשי ג'יהאד וחמאס במאות ואלפים, כי רק את כוח הזרוע הם מבינים" .

"אסון נורא נפל עלינו אתמול כרעם ביום בהיר", הספיד אותו ראש המועצה האזורית מגידו איציק חולבסקי. "נהרג בשערי עזה על ידי מרצחי חמאס שפלים". הוא הבטיח: "נמשיך להלחם נגד אויבי המדינה". אביטל, חברת המשפחה, ביקשה כי ישמור על המשפחה מלמעלה, והוסיפה "אנחנו נשמור עליה מכאן".

מלבד טביב נפצעו שני חיילים נוספים באירוע באורח קשה ובינוני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הלוויתו של עומר טביב, חייל צה"ל שנהרג מפגיעת קורנט על ג'יפ, אליקים 13 במאי 2021. יואב איתיאל
הלוויתו של סמ"ר עומר טביב, היום/יואב איתיאל

טביב, בן לטלי ואמיר, אמור היה להשתחרר מהשירות הצבאי בחודש הבא. הוא הותיר אחריו גם אח צעיר ממנו, בכיתה ט'.

"אנחנו המומים, המשפחה המומה", אמר אתמול הדוד שלו, דודי פרץ. "אנחנו מנסים לאסוף את עצמנו ולהבין מה קורה. עומר היה ילד מקסים, מדהים, היה אמור להשתחרר בעוד חודש, לצערנו לא הספיק, הוא היה ילד אהוב, מלח הארץ, קשה לי לדבר עליו בשלון עבר. אחרי השחרור רצה לתרום, זה לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully