וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אובמה באבל: "הכלב הראשון" בו מת מסרטן

הנשיא לשעבר ורעייתו ספדו לכלבם האהוב, שהיה פופולרי במיוחד בזמן כהונתם בבית הלבן. "לא היה לנו מושג כמה חשיבות תהיה לו עבורנו", אמרה מישל. ברק סיפר: "הוא שמח לראות אותנו בימים הטובים שלנו, בימים הרעים ובכל יום ביניהם"

בו אובמה הכלב הנשיאותי. AP
בו אובמה עולה למטוס האייר פורס 1/AP

נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה ומשפחתו ספדו לכלבם ו"חברם הטובם ביותר" בו, אחרי שמת אתמול (שבת) ממחלת הסרטן. הוא הגיע לבית הלבן ב-2009 בתור מתנה לבנותיהם של הזוג הנשיאותי עם התמקמותן בבית החדש.

מישל אובמה כתבה ברשתות החברתיות כי בו היה בעל "נוכחות קבועה ומנחמת". לדבריה, "לא היה לנו מושג כמה חשיבות תהיה לו עבורנו". בו, שכונה "הכלב הראשון", היה כל כך פופולרי עד שמישל שלחה מזכר בכל תחילת חודש שבו אישרה את הופעותיו הציבוריות. הוא זכה לחבר נוסף, סאני, ב-2013. היא סיפרה כי בו עזר לה ולברק להסתגל כשבנותיהם מליה וסשה עזבו את הבית הלבן ועברו ללמוד באוניברסיטה .

בו אובמה, הכלב הנשיאותי הראשון. AP
משפחת אובמה עם בו הכלב/AP
אובמה והכלב הנשיאותי בו רצים בבית הלבן. ספק 500
נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה רץ עם בו בבית הלבן/ספק 500

"הוא היה בדיוק מה שהיינו צריכים ויותר ממה שציפינו", כתב הנשיא לשעבר בפוסט נפרד. הוא ציין כי בו היה "שמח לראות אותנו בימים הטובים שלנו, בימים הרעים ובכל יום ביניהם". "הוא סבל את כל ההמולה בבית הלבן, הייתה לו נביחה חזקה אך הוא לא נשך, הוא אהב לקפוץ לבריכה בקיץ, הוא היה קר רוח עם ילדים, חי על שאריות מסביב לשולחן האוכל והיה לו שיער נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully