וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחראי על המשמעת במשטרה יועמד לדין משמעתי בחשד להטרדה מינית

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 14:08

סגן-ניצב עודד שרעבי, שכיהן כראש מדור משטר ונוהג האחראי על המשמעת במשטרה, צפוי לעמוד לדין משמעתי. זאת, לאחר שקצינה במשטרה התלוננה כי צילם את איבריה האינטימיים ללא ידיעתה, והפיץ את התמונות לחבריו השוטרים. קצינים אחרים מסרו עדויות נגדו על הטרדות נוספות

עודד שרעבי. מתוך ויקיפדיה, מערכת וואלה!
טוען כי מדובר באי-הבנה. שרעבי./מערכת וואלה!, מתוך ויקיפדיה

סגן-ניצב עודד שרעבי, שכיהן כראש מדור משטר ונוהג האחראי על המשמעת במשטרה, צפוי לעמוד לדין משמעתי בבית הדין של המשטרה, לאחר שעל פי החשד הטריד מינית קצינה במשטרה - כך נודע היום (ראשון) לוואלה!.

הקצינה הגישה באוגוסט 2020 תלונה נגד שרעבי, וסיפרה לחוקרים כי צילם את איבריה האינטימיים ללא ידיעתה והסכמתה בזמן ששהו בנופש יחידה באילת, ואז הפיץ את התמונות לחבריו השוטרים. בחקירתו של שרעבי במח"ש, שארכה כמה שעות ובמהלכה הוחרם מכשיר הסלולרי שלו, הכחיש שרעבי את המיוחס לו. הוא טען כי לא צילם את הקצינה ממניעים מיניים וכי מדובר באי-הבנה.

במשטרה ניסו תחילה להכחיש כי שרעבי חשוד בצילום הקצינה, אך גורם בכיר במערכת אכיפת החוק אישר כי נושא צילום התמונה נחקר במח"ש. לאור החשדות והחקירה, במשטרה החליטו להעביר את סנ"צ שרעבי מתפקידו עד לבירור החשדות. במח"ש החליטו לסגור את התיק ולהעבירו לאפיק משמעתי בבית הדין של המשטרה.

מלבד תלונתה של הקצינה, קצינים נוספים במשטרה מסרו עדויות נגד שרעבי על הטרדות מיניות והתעמרות בעבודה. מפרטים שהגיעו לידי וואלה!, עולה כי לאחר שנודע לקצינה ששרעבי צילם אותה והפיץ לכאורה את תמונתה ללא ידיעתה והסכמתה, פנתה הקצינה לגורמים המוסמכים במשטרה, שהפנו אותה להגשת תלונה במח"ש.

ממשטרת ישראל נמסר: "התיק הפלילי נגד הקצין נסגר. החלטה לגבי כתב אישום בהליך משמעתי תתקבל בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully