וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בטיימס סקוור: 3 עוברות אורח נפצעו מירי תועה

המשטרה אמרה כי הפצועות, בהם ילדה בת 4, נקלעו לוויכוח בין שניים עד ארבעה גברים, ולפחות אחד מהם שלף אקדח. טרם נעצרו חשודים במעורבות בתקרית האלימה, אחת מני רבות שפקדה את האזור מאז פרוץ הקורונה

בווידאו: תיעוד של דקות אחרי הירי בטיימס סקוור/צילום: רויטרס ומתוך טוויטר

שלוש הפצועות היו ילדה בת ארבע בעגלה, שנפגעה ברגלה בזמן שמשפחתה רכשה צעצועים, אישה בת 46 שנפגעה בכף רגלה, ותושבת רוד איילנד בת 25 שנפצעה אף היא ברגלה. מפקד משטרת ניו יורק, דרמוט שיה, אמר כי הן מאושפזות במנהטן, אך לא נשקפת סכנה לחייהן.

שיה אמר כי שלוש עוברות האורח, שלא הכירו זו את זו, נקלעו לוויכוח בין שניים עד ארבעה גברים, ולפחות אחד מהם שלף אקדח וירה. המשטרה לא עצרה עדיין אף חשוד, והיא מחפשת עדי ראיה ופרסמה תיעוד ממצלמות האבטחה של אחד החשודים.

טיימס סקוור, אחד מאתרי התיירות המרכזיים של העיר לפני מגיפת הקורונה, השתנה מאז סגירת בתי הקולנוע במרץ אשתקד. איגוד בתי העסקים בכיכר פרסם לאחרונה דוח שלפיו באזור נרשמו 25 פשעים אלימים ברבעון הראשון של השנה, לעומת 17 בתקופה המקבילה אשתקד.

אחד מהם היה כשגבר שחור חסר בית תקף אישה ממוצא אסיאתית, במעשה שתועד וגרם לזעזוע רב. הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום.

זירת אירוע הירי בכיכר טיימס סקוור בניו יורק 8 במאי 2021. רויטרס
שוטרים בטיימס סקוור אחרי הירי, אתמול/רויטרס

ניו יורק עצמה ראתה עלייה חדה במספר תקריות הירי מאז הקיץ בשנה שעברה וההפגנות נגד אלימות המשטרה בעקבות הרצח של ג'ורג' פלויד בידי שוטר לבן במיניאפוליס.

בניסיון להחיות את התיירות כבר בחודש הבא, ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו, הכריז לאחרונה על קמפיין גדול. כמו כן, בתי הקולנוע השכונתיים אמורים להיפתח מחדש ב-14 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully