וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הביזארי שמהתל במוח שלכם ויגרום לכם להיות שמחים

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 23:42

נער צעיר העלה לטיקטוק סרטון שבו הוא מנסה ליישם טריק של פרופסור לשיפור מצב הרוח. כל מה שצריך בשביל הטריק זה עט ושיתוף פעולה עם ההנחיות. צפו בעצמכם ובדקו אם זה עובד עליכם

גבר מכריח את עצמו לחייך. Giphy
לצערנו, אנחנו לא יכולים להיות כל הזמן שמחים/Giphy

מי מאיתנו לא רוצה להיות מאושר כל הזמן? במיוחד בימים כמו אלה שאנו חיים בהם כעת. לצערנו, אנחנו לא יכולים להיות כל הזמן שמחים והחיים מציבים בפנינו הרבה מאוד אתגרים ורגעים מתסכלים. אבל אל דאגה. מסתבר שיש "טריק" ש"עובד על המוח שלנו" וגורם לו לחשוב שאנחנו מאושרים.

מקריי וולראבן, סטודנט צעיר לפסיכולוגיה שנקרא @maccraecray בטיקטוק, בחן תיאורייה לא שגרתית שהוצעה לו על ידי אחד מהפרופסורים אצלם הוא לומד שמנסה לגרום לנו להיות שמחים גם ברגעים פחות נחמדים ומשעשעים בחיינו. מה הטריק אתם שואלים? כל מה שנדרש מכם לצורך כך זו עט (או עיפרון) שאתם צריכים להכניס לפה מבלי שהיא נוגעת בשפתיים שלכם.

כך הטריק פועל

אבל האם זה באמת עובד?

@maccraecray

Reply to @entangledteen Don't be fooled the shirt is from an airport

♬ original sound - Maccrae M. Walraven

ב-independent הבריטי דווח שהפרופסור שהעלה את התיאורייה הזו המליץ לאנשים שמנסים את הטריק להרים את הגבות שלהם בזמן שהעט בפה ובכך ליצור הבעה ששולחת למוח סימנים שאתם שמחים. הוא גם המליץ לעשות את זה במשך 30 שניות בזמן שאתם צופים בפינגווינים שקופצים למים או נופלים על הקרח כדי להבטיח את שינוי מצב הרוח.

הטריק הזה שייך לפרופסור דאג פטרסון, ראש מחלקת פסיכולוגיה באוניברסיטת דרום דקוטה והפוסט של וולראבן הצעיר צבר כ-10 מיליון צפיות ויותר מ-12 אלף תגובות של אנשים שדנו האם זה השפיע על מצב הרוח שלהם. חלק טענו שהרגישו את השינוי, אבל אחרים לא השתכנעו. בכל מקרה, אם אתם מחפשים דרכים לשיפור מצב הרוח - מה אכפת לכם לנסות לשים עט בפה ולחפש סרטונים של פינגווינים ברשת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully