וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: נער בן 16 נהרג מאש צה"ל בהפרת סדר באזור שכם

5.5.2021 / 23:09

לפי הדיווחים, הנער, תושב הכפר אודלה, נורה למוות על ידי כוח צה"ל במהלך עימותים ושני צעירים נפצעו באורח בינוני. בצה"ל בודקים את נסיבות התקרית והעלו את רמת הדריכות באזור מחשש לתגובה

סעיד יוסף עודה הנער בן ה-16 שנהרג מאש צה"ל בשכם. -, אתר רשמי
הנער, סעיד יוסף עודה/אתר רשמי, -

סעיד יוסף עודה, נער בן 16 תושב הכפר אודלה באזור שכם, נהרג הערב (רביעי) מאש צה"ל במהלך הפרת סדר באזור - כך דיווחו הפלסטינים. עוד דווח כי שני צעירים - בני 20 ו-24 - נפצעו באורח בינוני מירי חי ומירי כדורי גומי. מדובר צה"ל נמסר כי נסיבות התקרית נבדקות. בצה"ל העלו את רמת הדריכות בעקבות התקרית מחשש לתגובה. בפיקוד המרכז החליטו להציב לוחמים במוקדי החיכוך בכדי למנוע הפרות סדר ופגיעה בצירי התנועה.

מתחקיר צבאי של האירוע עולה כי כמה פלסטינים השתתפו בהפרת סדר, במהלכה גלגלו צמיגים בוערים לעבר כוח צה"ל - שהגיב בירי לעברם. בעקבות זאת הנער נפצע בגבו ופונה לבית חולים סמוך, שם מת מפצעיו.

פלסטיני מפגין  במהלך אירועי יום הנכבה באזור כלא עופר, מאי 2015. רויטרס
גלגלו צמיגים בוערים לעבר כוח צה"ל/רויטרס

בחודש מרץ האחרון משרד הבריאות הפלסטיני דיווח שפלסטיני כבן 45 נהרג מאש צה"ל באזור שכם. הגבר היה מואזין באחד המסגדים בכפר בית דג'ן, והוא נורה בראשו במהלך הפגנה שבועית במקום.

בחמאס מסרו אז כי ההרוג הוא שיח עאטף חנאישה תושב בית דג'ן. "מותו מירי צבא הכיבוש הוא פשע נגד העם הפלסטיני", אמרו. "לא נפסיק להילחם עד שנחזיר את שטחינו".

  • עוד באותו נושא:
  • שכם
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully