וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר התיק החקירה נגד הח"כ לשעבר אמנון כהן בגין שוחד מיני

5.5.2021 / 16:59

חבר הכנסת לשעבר נחשד ב-2016 כי קיבל שוחד בעל אופי מיני באמצעות איש עסקים, ובתמורה קידם את ענייניו, זאת בעת כהונתו בסיעת ש"ס בכנסות 18-15. בתיק לא הוגש אישום. עורך דינו: "מברכים על ההחלטה, הוא יוכל כעת לחזור לשגרת חייו"

דיון במשפטו של חבר הכנסת לשעבר אמנון כהן החשוד בלקיחת שוחד, 8 בדצמבר 2016. ניב אהרונסון
הח"כ לשעבר אמנון כהן בדיון בעניינו, דצמבר 2016/ניב אהרונסון

פרקליטות מיסוי וכלכלה סגרה אמש (שלישי) את תיק החקירה נגד חבר הכנסת לשעבר אמנון כהן, שנחשד בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. את ההחלטה קיבלו המשנים לפרקליט המדינה (אכיפה כלכלית ועניינים פליליים) וממלא-מקום פרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן. חבר הכנסת לשעבר היה חשוד בקבלת שוחד מיני בעת כהונתו כשהיה בסיעת ש"ס בכנסות 18-15, ובתיק לא הוגש נגדו אישום כלשהו. כן הוחלט לסגור את תיק החקירה בעניינו של חשוד נוסף בפרשה, שנחקר בחשד למתן שוחד.

עו"ד עמית חדד, בא כוחו של אמנון כהן, מסר: "אנחנו שמחים ומברכים על כך שהפרקליטות קיבלה את עמדתנו וקבעה היום כי חבר הכנסת לשעבר כהן לא ביצע עבירה כלשהי. חבר הכנסת כהן, שהחליט להפסיק את פעילותו הציבורית נוכח החשדות, יוכל כעת לחזור לשגרת חייו ואולי אף ישוב לשרת את הציבור באותה תחושת שליחות כבעבר".

דיון במשפטו של חבר הכנסת לשעבר אמנון כהן החשוד בלקיחת שוחד, 8 בדצמבר 2016. ניב אהרונסון
אמנון כהן בבית המשפט, דצמבר 2016/ניב אהרונסון

כהן נעצר ב-7 בדצמבר 2016 על ידי היחידה ארצית של משטרת ישראל, שעיכבה אותו לחקירה באזהרה בחשד כי בעת שכיהן בתפקידו קיבל שוחד מאיש העסקים דניאל מולקנדוב, בין היתר באמצעות הטבות בעלות אופי מיני, בתמורה לקידום עניינים הנוגעים לתחום עיסוקו. חודשים קודם לכן שודר תחקיר בעניינו בתכנית "עובדה". בתחקיר התראיין מולקדנוב וסיפר על טובות ההנאה שהעניק לחבר הכנסת לשעבר בתמורה לקידום חוקים בענף שוק ההון שסייעו לעבודתו. כהן הכחיש את ממצאי התחקיר. אתמול, כאמור, נסגר התיק בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully