וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל נפצע בינוני בתאונת אימונים בבסיס בבקעת הירדן

3.5.2021 / 6:37

הלוחם, מחטיבת הצנחנים, טופל בשטח על ידי צוות רפואי צבאי, ובהמשך פונה במצב יציב לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. האימון התקיים בשטח פתוח, ולנבדק חשד כי במהלך השימוש באש חיה נורה כדור לכיוון החייל. דובר צה"ל מסר כי פרטי האירוע נבדקים

חייל צה"ל נפצע הלילה (שני) באורח בינוני במהלך אימון ירי בבסיס בבקעת הירדן. צוות רפואי צבאי טיפל בשטח בלוחם, מחטיבת הצנחנים, ופינה אותו במצב יציב לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. האימון התקיים בשטח פתוח, ונבדק חשד כי במהלך השימוש באש חיה נורה כדור לכיוון החייל. דובר צה"ל מסר כי פרטי האירוע נבדקים.

בחודש פברואר האחרון נורה סמל-ראשון יונתן גרנות, לוחם גדוד "בזלת" בחטיבת הנח"ל, מירי מנשקו של חברו בבסיס בבקעת הירדן. מותו נקבע יומיים מאוחר יותר בבית החולים הדסה עין כרם, ומשפחתו אישרה לתרום את איבריו.

אמבולנס בכניסה לבי"ח הדסה עין כרם. יונתן זינדל, פלאש 90
החייל נפצע באורח בינוני במהלך אימון ירי ופונה לבית החולים הדסה עין כרם/פלאש 90, יונתן זינדל

חודש לאחר מכן הואשם לוחם בחטיבת הנח"ל בהמתה בקלות דעת של סמל-ראשון גרנות. הלוחם נאשם שנטל נשק שאינו שייך לו, הרים אותו, כיוון אותו לשטח שנמצא בבסיס, ובעקבות נקירה בנשק - נורה כדור שהוביל למותו של גרנות.

לאחר הגשת כתב האישום לבית הדין הצבאי, הוגשה בקשה למעצרו של החייל עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו. צה"ל מסר כי הוא משתתף בצערה של משפחת גרנות וימשיך ללוותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully