וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שהיא עבריינית מבוקשת - רק כי לא החזירה קלטת וידאו לספרייה לפני 21 שנה

1.5.2021 / 23:55

קארון מקברייד לא הבינה מדוע היא מתקשה להתקבל לעבודות עד שקיבלה הודעה מפתיעה בטלפון: היא מבוקשת בגין עבירה פלילית של מעילה - כיוון שלא החזירה את קלטת הווידאו "סברינה המכשפה הצעירה" לספריית הווידאו - שהושכרה כבר לפני 21 שנה

זוכרים שפעם, כשעוד לא היו לנו שירותי סטרימינג והיינו רוצים לראות סרט טוב בטלוויזיה, היינו קופצים לספריית הווידאו הקרובה לבית ומשכירים קלטת וידאו בתשלום לכמה ימים? כמו כולנו, גם קארון מקברייד הספיקה לשכוח - עד שבמשטרה דאגו להזכיר לה.

מקברייד גילתה שהסיבה שהיא מתקשה להתקבל לעבודות ואינה מסוגלת לשנות את שם משפחתה לאחר נישואיה בטקסס היא שבמדינה אחרת, אוקלהומה, היא רשומה כעבריינית. היא כמעט קיבלה התקף לב כשזה נודע לה אך כשניסתה להבין במה היא מואשמת, היא נדהמה לגלות שנאמר לה שזה בעוון מעילה בגין אי החזרה של קלטת VHS של "סברינה המכשפה הצעירה" לספריית הווידאו - קלטת שהושכרה לפני יותר מ-21 שנים.

במסמכי בית המשפט התברר כי מקברייד שכרה את קלטת ה-VHS מ-"Movie Place" שבנורמן, אוקלהומה, ב-1999 ובמרץ 2000, לאחר שלא החזירה את הקלטת בזמן, הוגש נגדה כתב אישום - עליו, לדבריה, לא היה לה מושג. החנות נסגרה כבר בשנת 2008, אך כתב האישום נשאר בתוקף.

קארון מקברייד מואשמת באי החזרה של קלטת וידאו לספרייה. Facebook, צילום מסך
קארון מקברייד לא החזירה קלטת וידאו של "סברינה המכשפה הצעירה" ומואשמת בהונאה/צילום מסך, Facebook

מקברייד שחזרה בפני רשת KOKH את השתלשלות העניינים: "ניגשתי לשנות את שם משפחתי ברישיון ואמרו לי שיש בעיה הקשורה אליי באוקלהומה וזה מספר האסמכתה, שאתקשר למספר הזה וכך עשיתי". היא הוסיפה: "הדבר הראשון שהיא אמרה לי זה שאני מואשמת בגין מעילה פלילית. חשבתי שאני הולכת לחטוף התקף לב. אז היא אמרה לי שזה בגלל קלטת VHS שלא הוחזרה לספרייה. אמרתי לה לחזור על זה שנית, כי חשבתי שזה מטורף. הבחורה הזאת צוחקת עליי, נכון? היא לא צחקה. מתברר שאני עבריינית מבוקשת על קלטת וידאו".

עוד בוואלה!

איזו נוסטלגיה: בנה בזמן הסגר העתק של חנות להשכרת סרטי וידאו במרתף

לכתבה המלאה

בנוסף לאבסורד, מקברייד מכחישה ששכרה בעצמה את הקלטת וטענה כי ייתכן שזה היה אחת מבנותיו של האקס שלה. "גרתי אז עם גבר צעיר, זה היה לפני למעלה מ-20 שנה", הוסיפה, "היו לו שתי ילדות בגילאי 8 ו-10 או 11 - ואני חושבת שהוא הלך, השכיר את זה ולא החזיר את זה או משהו כזה. אני לא יודעת, מעולם לא צפיתי ב'סברינה המכשפה הצעירה'. זה לא כוס התה שלי".

עורך הדין, אד בלאו, אמר ל-KOKH שעל אף שלא נגרם נזק, מחוז קליבלנד יכול עדיין להעמיד לדין את מקברייד משום שהוגש נגדה כתב אישום והוצא נגדה צו מבית משפט. מקברייד תהתה: "אני לא מבינה על מה המהומה. זאת אומרת, לא ניסיתי להונות מישהו על 'סברינה המכשפה הצעירה', אני נשבעת". היא גם טוענת שהיא מבינה כעת מדוע איבדה מספר רב של משרות בשני העשורים האחרונים. היא אמרה: "זו כנראה הייתה הסיבה. מעסיקים ביצעו בדיקת רקע עליי וכל מה שהם ראו זה שתי מילים: מעילה פלילית". פרקליטות מחוז אוקלהומה הודיעה כי דחתה את האישומים, אך עורך הדין בלאו הזהיר כי קיומו של התיק עדיין עלול לפגוע בעתידה המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully