וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: קלאודיה שיפר ילדה בן בכור

31.1.2003 / 0:01

דוגמנית העל הגרמניה שיחררה לאוויר העולם תינוק במשקל 3.175 ק"ג בלידה קיסרית; בעלה, המפיק מתיו וון, לא מש ממיטתה; דוברת מטעם בני הזוג: הם נרגשים עד הגג; בקרוב יזכה ינוקא בשם

בשעה טובה ומוצלחת ילדה אתמול בלונדון דוגמנית העל הגרמניה, קלאודיה שיפר, בן זכר במשקל 3.175 ק"ג. הלידה התבצעה בניתוח קיסרי בבית החולים המרכזי של לונדון. בעלה המאושר של שיפר, מפיק הסרטים מתיו וון, היה לצידה לאורך כל ההליך הרפואי.

"שני ההורים נרגשים עד הגג מלידת ילדם הראשון", מסרה דוברת מטעמם של בני הזוג. הדוברת סיפרה ששיפר ובעלה טרם בחרו שם לרך הנולד. היא הוסיפה, כי "שלומם של האם והתינוק מצוין". הדוברת, שהתראיינה בעילום שם, מסרה כי הדוגמנית, בת 32, קיוותה לעבור לידה טבעית (וגינלית), אולם לאחר שנפצעה ברגלה בשנה שעברה יעצו לה רופאיה לעבור ניתוח קיסרי. סוכנות הידיעות איי.פי דיווחה כי הדוברת סירבה למסור הסברים נוספים.

שיפר ומתיו, בן גילה, נישאו ב-25 במאי השנה בכנסיה אנגלית בכפר הציורי לואושל. החתונה הייתה אפופת מיסתורין, כיאה למעמדה של הכלה, ומלאת סלבריטיז כוולנטינו והאקס המיתולוגי בוריס בקר.

התינוק המיועד ייוולד עם כפית זהב (משובצת יהלומים) בפה. הסופר-מודל הגרמניה הרוויחה במהלך קריירת הדוגמנות שלה כ-80 מיליון דולר וגם האב לא טמן ידו בצלחת והוא מולטי מיליונר בפני עצמו. ההורים לעתיד נפגשו בקיץ 2000 במיורקה, בזמן ששיפר הייתה מאורסת לבעל גלריה טים ג'פריס. אחרי שהשניים נפרדו, היא התאהבה במתיו בגלל שהעניק לה מתנה מקורית מאוד - צב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully