וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריוני הטיקטוק: המשטרה עצרה חשוד בתקיפת הנער החרדי ברכבת בירושלים

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 14:58

תושב שועפט בן 17 נעצר בחשד שסטר בחוזקה לנער החרדי, בתקיפה שתועדה והופצה על ידיו ברשת החברתית. במשטרה מסרו כי "הממצאים העלו שהחשוד ברח לשטחים", וכי הוא נעצר "הודות למאמץ מודיעיני וטכנולוגי משמעותי"

בווידאו: סרטון שהפיץ צעיר ערבי ובו הוא סוטר לנער חרדי בירושלים עורר סערה ברשת/מערכת וואלה!

המשטרה עצרה היום (שלישי) נער בן 17 ממזרח ירושלים החשוד בתקיפת הנער החרדי ברכבת הקלה בירושלים, באירוע שתועד והופץ ברשת החברתית טיקטוק. במשטרה מסרו כי "הממצאים העלו שהחשוד ברח לשטחים", וכי הוא נעצר "הודות למאמץ מודיעיני וטכנולוגי משמעותי".

האירוע התחרש ביום חמישי שעבר, ואחריו בוצעו שורת תקיפות נוספות שתועדו בידי ערבים והופצו בטיקטוק. לסרטון מהרכבת הקלה הוצמד כיתוב בערבית: "תמשיכו למחוק ואמשיך להעלות. או העם הפלסטיני או אתם".

תת ניצב סמי מרציאנו, בכיר במשטרת ירושלים, דחה אתמול טענות לפיהן אותם אירועי אלימות הינם מעשי טרור. עם זאת, הוא הזהיר כי התהודה לה זוכים הסרטונים ברשתות עלולה להביא למקרי חקיינת. "לא הייתי מכנה את זה טרור הטקיטוק", אמר מרציאנו בריאיון ל-103FM. "יש לנו מספר סרטונים מסוף השבוע, גם מתל אביב. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את אירועי התקיפה האלו".

סרטון שהפיץ צעיר ערבי ובו הוא סוטר לנער חרדי בירושלים עורר סערה ברשת, 15 באפריל 2021. אין, צילום מסך
תיעוד התקיפה ברכבת הקלה, חמישי/צילום מסך, אין

באירוע אלימות נוסף מיום ראשון, שני תושבי יפו בשנות ה-30 לחייהם תועדו תוקפים בבעיטות את הרב אליהו מאלי, ראש ישיבת ההסדר "שירת משה" ביפו. השניים נעצרו ונחקרו בחשד לתקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully