וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע הדרמטי בו אדם מציל ילד שנפל למסילת רכבת שניות לפני שהרכבת הגיעה

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 23:53

תיעוד עוצר נשימה של ילד נופל לפסי הרכבת בהודו וניצל ע"י גיבור מקומי רגע לפני שהרכבת חולפת ודורסת את שניהם

כך הוצל ילד שנפל לפסי הרכבת/Ministry of Railways - India

השבוע פורסם ברשת סרטון קשה לצפייה של ילד מסכן שנפל אל פסי הרכבת בתחנת רכבת בהודו וניסה להתרומם חזרה אל הרציף ללא הצלחה - בעוד רכבת עושה את דרכה במהירות לכיוונו.

בסרטון שצולם ב-17 באפריל ע"י מצלמות האבטחה בתחנת הרכבת וואנגאני שבמערב הודו, ניתן לראות את הילד לצד המלווה שלו צועדים על הרציף - כשהילד נראה סקרן ומתקרב אל הקצה, ככל הנראה כדי לצפות ברכבת המגיעה מרחוק. הילד כנראה לא שם לב שהגיע אל קצה הרציף ונפל מטה.

בהמשך הסרטון ניתן לראות את הילד מנסה להיאבק ולטפס חזרה אל הרציף בעוד האישה המבוגרת שהייתה איתו מנסה להושיט לעברו יד אך נמצאת רחוק מדי מכדי לסייע לו. בשלב זה לא ברור מדוע המלווה חוששת להתקרב אל קצה הרציף כדי לשלוף משם את מי שהוא כנראה בנה, אך למזלם עובד תחנת הרכבת הבחין בילד וברכבת המתקרבת, קפץ בעצמו אל המסילה, תפס את הילד בידיו והעלה אותו חזרה אל הרציף. שניות ספורות לפני שהרכבת חולפת הצליח גם הוא לזנק אל הרציף וניצל ממוות בטוח. על פי הערכות איש לא נפצע בתקרית.

צפו ברגעי הדרמה:

ב"דיילי מייל" דווח שעל פי התקשורת בהודו שמו של עובד התחנה הוא מאיור שלקה וכי הוא הפך לגיבור מקומי. "הוא גיבור אמיתי", כתב אחד בתגובה לסרטון ואחר הסכים: "וואו, מלאך משמים". אחרים תהו מדוע האישה לא סייעה לילד מאחר שהייתה יכולה בקלות להתקרב ולמשוך אותו אליה. אחת כתבה בתגובה: "שמתם לב איך היא לא זזה ממקומה? אם היא אמא שלו אז זה מוזר שככה היא מתנהגת. זה נראה מכוון". אחר השיב לה: "זו אישה והיא עיוורת. בגלל זה היא לא הצליחה לנווט שם. בכיתי כשראיתי אותה מתכופפת ומנסה למצוא את בנה".

ב-CNN דווח שהמשרד הממשלתי לרכבות שפרסם את התיעוד בטוויטר שיבח את העובד, תיאר אותו כ"שומרוני טוב" והוסיף שראשי המשרד "מצדיעים לאומץ יוצא הדופן שלו ולמסירות שלו לחובתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully