וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינק ניצלה מאסטמה קטלנית – בזכות השירה

30.1.2003 / 14:42

הזמרת המופרעת סבלה בילדותה מהתקפי אסטמה חמורים; הרופא שלה המליץ על שירה לחיזוק הריאות; היא לקחה את העניין ברצינות והשתתפה גם בחוגי ריקוד, כדורגל והתעמלות; ההמשך כבר ידוע

הזמרת פינק סבלה בילדותה מהתקפי אסטמה חמורים, שכמעט עלו לה בחייה, אבל התשוקה שלה למוסיקה עזרה לה להחלים.

הוריה של הזמרת סיפרו בראיון לערוץ המוסיקה וי.אייץ' 1 שבעצת הרופא שלה היא התחילה לשיר כדי לחזק את הריאות כבר בבית הספר היסודי. "היא רקדה מגיל צעיר ולקחה שיעורי שירה", סיפר אביה ג'ים. ההורים גם הכניסו אותה לחוגי כדורגל והתעמלות "כדי לעזור לבנות את הריאות שלה ולעזור לה להילחם באסטמה".

הצהובון "סטאר" מדווח שאמה של פינק, ג'ודי, סיפרה שבגיל שלושה שבועות גילו הרופאים שהיא סובלת מאסטמה חמורה, והיא ביקרה פעמים אינספור בחדר המיון. "זה מפחיד כשהילד שלך מתנשם בכבדות ואתה רץ לחדר המיון", סיפר אביה. "הרבה רופאים, הרבה מחטים. זה היה דבר עצוב. זה פשוט שובר את ליבך".

פינק נלחמה במחלה וניצחה לבסוף, אבל בזה לא תמו צרותיה. כשהיא היתה בת תשע, נפרדו הוריה – מה שגרם לה להעביר את שנות הנעורים שלה במרד נגד כל הסובבים. היא הביעה את הרגשות בלהיט האחרון שלה - "Family Portrait", מה שעזר בסופו של דבר לתקן קצת את המצב עם ההורים.

"אף פעם לא הבנתי עד ששמעתי את השיר, כמה שהגירושין השפיעו עליה", אמרה אמה ג'ודי. "זה פתח דיאלוג בינינו ואני פשוט אסירת תודה שהיתה לנו את האפשרות לבנות מחדש כמה מהגשרים ביננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully