וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשכנעו אנשים לעשות בדיוק את מה שאתם רוצים בעזרת שיטה של ה-FBI

8.5.2021 / 22:58

חברים שלכם קשים לשכנוע? משתמש טיקטוק חושף טיפ שמאוד יעזור לכם להשפיע על אחרים לעשות בדיוק את מה שאתם רוצים - ואם זה לא יעזור, יש לו טיפ יעיל אחד נוסף. לדבריו הוא אימץ את השיטות ממנהל משא ומתן לשעבר ב-FBI

השיטה של ה-FBI לגרום לאנשים להגיד "כן" לכל מה שתשאלו/@david_rooney

אם ב-FBI משתמשים בטכניקות הבאות כדי לשכנע אנשים לומר "כן", אנחנו השתכנענו. משתמש טיקטוק חולק טיפים שיגרמו לכל אחד להשיב בחיוב לכל שאלה שתשאלו אותו - וזה מאוד יכול לסייע לכם עם בן הזוג או חבריכם העיקשים.

משתמש הטיקטוק דייוויד רוני אימץ לדבריו את השיטות ממנהל משא ומתן לשיחרור בני ערובה שעבד בעבר ב-FBI, כריס ווס. הטיפ הראשון שלו נקרא: "תאכל היכן שתרצה ומתי שתרצה" והוא פשוט: כך תשכנעו אנשים ללכת לארוחה איתכם במקום שאתם תבחרו, אם כי השיטה הזאת צפויה לעבוד על כל סוג של החלטה שתרצו לשכנע את הפרטנר שלכם לקבל.

הוא מסביר בסרטון: "הנה טיפ ממנהל משא ומתן של ה-FBI. צריך לגרום לאדם להשיב 'כן' שלוש פעמים לפני שאתם שואלים את השאלה שאתם באמת רוצים לשאול, וזה יעניק לכם סיכוי גבוה יותר שהוא ישיב בחיוב לשאלתכם".

הוא מדגים: "נגיד שאתם רוצים לשכנע מישהו ללכת איתכם למקדונלד'ס. שאלו אותו , 'אתה רעב?', 'כן'. 'אתה אוהב המבורגרים?', 'כן'. 'אתה רוצה לאכול?' כן. 'אתה רוצה ללכת למקדונלד'ס?' הרבה יותר הגיוני שהוא ישיב 'כן' לשאלה הרביעית בגלל שגרמתם לו להשיב 'כן' בשלוש השאלות הקודמות".

צפו בהסבר המלא שלו:

בסרטון נוסף שלו (שמשום מה נמחק בנתיים מהרשת) הוא מדגים שיטה נוספת: "כריס ווס אמר שאם תגרמו לאדם להשיב 'לא', סביר יותר שתצליחו לשכנע אותו בתוכנית שלכם. במקום לשאול 'האם אתה רוצה ללכת למסעדה זו לארוחת ערב?', נסו לשאול 'האם יש לך התנגדות שנלך למסעדה זו לארוחת ערב?'. דיוויד מסביר: "לאפשר לו להשיב 'לא', בזמן שהוא גם מסכים לתכנית שלכם, יגרום לו להרגיש יותר בנוח".

ווס - שהוא גם מנכ"ל קבוצת "הברבור השחור", המציעה הכשרה למשא ומתן לעסקים ואנשים פרטיים - כתב באתר שלו: "לגרום למישהו להגיד 'לא' זה קל. זו אחת ממיומנויות התקשורת הטובות ביותר שיכולות להיות לכם. פשוט היפכו את השאלות שלכם משאלות עם נטייה ל'כן' לשאלות עם נטייה ל'לא'. במקום לשאול את המארח 'האם זה בסדר שנשב בחלק השמור של המסעדה?' תשאלו אותו, 'האם זה יהיה נורא אם נשב שם?'". הוא הוסיף: "פחות או יותר כל שאלה מכוונת-חיובית שאתם שואלים יכולה להתהפך על ידי הוספת מילים כמו: ויתרת על...? האם זה לא מגוחך ש...? זה יהיה נורא אם...? זה יהיה רעיון רע אם...?".

והנה טיפ נוסף שלו

הנה עוד שיטות שכנוע והפעם מפיו של כריס ווס:

הסרטונים זכו למאות אלפי צפיות ואלפי תגובות. בתגובה לסרטון הראשון כתב אחד: "אנחנו משתמשים בטריק הזה במכירות" ואחרת הוסיפה: "אני אשתמש בזה על בעלי מעכשיו ועד עולם". אחרים אמרו כי המניפולציה לא עובדת על כל אחד, בעיקר לא על ילדים ובני נוער שלעולם לא יגידו "כן" לדברים מסוימים כמו לסדר את החדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully