וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בממשל ביידן לוואלה!: לארה"ב לא הייתה מעורבות בחבלה בנתנז

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 15:48

הבכיר הכחיש קשר אמריקני לפגיעה במתקן הגרעין, בצל דיווחים שישראל עומדת מאחוריה. בסיום פגישה עם שר ההגנה של ארה"ב, נתניהו הדגיש את חשיבות האיום האיראני: "נמשיך להגן על עצמנו". אוסטין: מחויבים לביטחונכם

בווידאו: הצרה של נתניהו ושר ההגנה של ארה"ב בתום פגישתם/צילום: לע"מ

ארצות הברית לא הייתה מעורבת בתקרית במתקן העשרת האורניום בנתנז שבאיראן - כך אמר היום (שני) בכיר בממשל ביידן לוואלה!. "אין לנו מה להוסיף לספקולציות על נסיבות האירוע", ציין, ברקע הדיווחים על אחריות ישראלית לחבלה במתקן הגרעין.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם שר ההגנה של ארצות הברית לויד אוסטין. בהצהרה משותפת לאחר השיחה, נתניהו הדגיש את האיום האיראני, והבהיר שישראל תמשיך להגן על עצמה. "שיתוף הפעולה שלנו קריטי להתמודדות נגד איומים באזור. במזרח התיכון אין איום גדול ודחוף יותר מאשר איראן. הם ממשיכים לתמוך בטרור, לא ויתרה על הניסיון להשיג נשק גרעיני וממשיכה לקרוא להשמדת ישראל ופועלת כדי לבצע זאת", אמר נתניהו.

שר ההגנה האמריקאי, לויד אוסטין. רויטרס
הדגיש את התמיכה האמריקנית בתהליכי נורמליזציה. לויד אוסטין/רויטרס

"שנינו מסכימים שאסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני, ולעולם לא אאפשר לאיראן להשיג יכולת לייצור נשק גרעיני", הצהיר נתניהו. "נמשיך לפעול נגד התוקפנות האיראנית באזור. כשאנחנו אומרים לכולם לא עוד ביום השואה - אנחנו מתכוונים לזה".

לעומתו, אוסטין נמנע מלהתייחס לנושא. "אנחנו מחוייבים לביטחון ישראל ולשימור היתרון האיכותי של צה"ל", אמר. "הדגשתי את התמיכה שלנו בתהליכי הנורמליזציה בין ישראל למדינות ערביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully