וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן יצא ל"בדיקות רפואיות" בגרמניה

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 17:04

יו"ר הרשות הפלסטינית בן ה-86 המריא במסוק מרמאללה לירדן, ומשם ימשיך לגרמניה לפני שובו המתוכנן בחמישי. בעוד פחות מחודשיים אמורות להתקיים בחירות פלסטיניות ראשונות זה 15 שנה, ואבו מאזן עומד בפני קרבות פנימיים בפתח

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, 3 ספטמבר 2020. רויטרס
סובל משורת בעיות רפואיות. אבו מאזן/רויטרס

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן יצא היום (שני) ל"בדיקות רפואיות" בגרמניה' פחות מחודשיים לפני הבחירות הפלסטיניות הראשונות זה 15 שנה. אבו מאזן בן ה-86 יצא ממתחם הנשיאות ברמאללה והמריא במסוק לירדן, משם הוא ימשיך לגרמניה כדי לעבור בדיקות רפואיות. הוא אמור לשוב לשטחי הרשות ביום חמישי.

בריאותו של אבו מאזן, מעשן כבד, רופפת, והוא אושפז במשך כמה ימים ב-2018 בשל דלקת ריאות. באותה שנה הוא טופל בבית חולים בארצות הברית לפני נאום שנשא במועצת הביטחון של האו"ם בניו יורק.

עם הגעתו לעמאן, בירת ירדן, הוא הביע תמיכה במלך עבדאללה אחרי מעצרו של אחיו למחצה, הנסיך חמזה. לרשות הפלסטינית יחסים פוליטיים וביטחוניים קרובים עם ירדן, שבה חיים יותר משני מיליון פלסטינים.

אבו מאזן מתמודד עם קרבות פנימיים בפתח, כולל מצדו של אסיר העולם מרואן ברגותי, לקראת הבחירות לפרלמנט שבהן תתמודד גם רשימה של חמאס. לאחר הבחירות למועצה המחוקקת אמורות להתקיים גם בחירות לנשיאות הפלסטינית, אם כי יש הסבורים שאבו מאזן עשוי לדחות את מערכת הבחירות בכלולתה אם יחוש שהוא עומד בפני מפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully