וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את לא שייכת לכאן": אישה ממוצא אסיאתי הותקפה בניו יורק. איש לא התערב

30.3.2021 / 17:01

בת 65 הותקפה בבעיטות בבטנה ובפניה במנהטן, ובתיעוד ממצלמות האבטחה נראו כמה עדי ראיה שלא נקפו אצבע. האישה מאושפזת במצב קשה, והמשטרה מחפשת מידע על התוקף. הבית הלבן הכריז כי ינקוט בצעדים נגד האלימות כלפי הקהילה האסיאתית בארה"ב, שגברה מאז פרוץ הקורונה

בווידאו: תיעוד של תקיפת אישה ממוצא אסיאתי בניו יורק/מתוך טוויטר

אישה ממוצא אסיאתי הותקפה בניו יורק על ידי אדם שבעט בה שוב ושוב, כשעדי ראיה שצפו במתרחש לא עשו דבר כדי לעצור אותו - כך עולה מתיעוד ממצלמת אבטחה שפורסם על ידי המשטרה. האישה, בת 65, הותקפה אתמול (שני) אחר הצהריים במרכז מנהטן, כשהתוקף התנפל עליה ובעט בבטנה, והפיל אותה לקרקע.

המשטרה אמרה כי התוקף דרך כמה פעמים על פניה של האישה, תוך שהוא מטיח בה קללות גזעניות. "את לא שייכת לכאן", הוא אמר לה. בתיעוד הוא נראה ממשיך בדרכו לאחר מכן, כשכמה אנשים שהיו בכניסה של מבנה שהשקיף לתקיפה לא נקפו אצבע. אחד מאותם אנשים, ככל הנראה מאבטחים, אף נראה סוגר את הדלת בזמן שהאישה הייתה על הרצפה.

בתוך כך, הבית הלבן הכריז היום על צעדים חדשים שיינקטו נגד האלימות כלפי אנשים ממוצא אסיאתי. ממשלו של הנשיא ג'ו ביידן יעביר כ-50 מיליון דולרים מקרן הרווחה להתמודדות עם נגיף הקורונה לתכניות קהילתיות שיסייעו לאסיאתים שסבלו מפשעי גזענות. המדיניות החדשה מגיעה לאחר התקיפה אמש ובעקבות מסע הירי במכוני ספא באטלנטה בתחילת החודש, בו שש נשים ממוצא אסיאתי היו בין שמונת הקורבנות שנרצחו.

תקיפת אישה אסיאתית סמוך לאחת הכנסיות בניו יורק 30.3.21. אין, מערכת וואלה!
איש לא התערב. תקיפת האישה שתועדה במצלמות האבטחה/מערכת וואלה!, אין

הנשיא ביידן עדכן היום בטוויטר על הצעדים החדשים של ממשלו, ומסר בחריפות כי "אנחנו לא יכולים לשתוק לנוכח האלימות העולה כלפי אסיאתים-אמריקנים. זו הסיבה שהיום אני נוקט בצעדי תגובה נוספים - כולל הקמת יוזמה במחלקת המשפטים שתתייחס לפשעים נגד אסיאתים". ביידן עוד כתב בציוץ כי "התקיפות האלו שגויות, בלתי-אמריקניות, וחייבות להפסיק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"התקיפות האלו בלתי-אמריקניות". ציוצו של ביידן

"ארגון בורדסקי", החברה המנהלת את המבנה בו הותקפה אתמול בת ה-65, פרסמה באינסטגרם פוסט שבו נכתב כי היא מודעת לתקיפה וכי אנשי הצוות שהיו עדים לה הושעו עד להשלמת החקירה.

כוח המאבק בפשעי שנאה של משטרת ניו יורק מנהל את החקירה, והוא ביקש מכל מי שיש לו מידע לפנות אליו. משטרת ניו יורק אמרה כי השנה נרשמו 33 פשעי שנאה נגד אנשים ממוצא אסיאתי. לאחרונה אמר מפקד המשטרה, דרמוט שיה, כי הכוח יגביר את אבטחת הקהילות האסיאות בעקבות זינוק בפשעי שנאה נגדן ברחבי ארצות הברית מאז פרוץ מגיפת הקורונה.

דוח של ארגון Stop AAPI Hate, הפועל נגד האלימות כלפי הקהילות האסיאתיות, מנה יותר מ-3,795 תקריות מ-19 במרץ אשתקד עד 28 בפברואר השנה. עם זאת, הארגון אמר כי המספרים הללו "הם רק שבריר ממספר פשעי השנאה האמיתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully