וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובנו נפצעו בפיגוע ירי ליד בית אל

30.1.2003 / 0:05

2 מחבלים ירו על רכבם ליד צומת הטי של עופרה ונמלטו מהמקום; הילד, בן 8, נורה בחזהו ומצבו קשה; האב נפצע בינוני; ליד רפיח ים נפצע חייל באורח קל מירי צלף פלסטיני

שלושה ישראלים נפצעו אתמול אחר הצהריים בשני פיגועי ירי בגדה וברצועת עזה. אב ובנו נפגעו מירי על מכוניתם שעה שנסעו ליד ההתנחלות בית אל שמצפון לרמאללה. ממגן דוד אדום נמסר כי הילד, בן 8, נורה בחזהו ומצבו קשה. הוא פונה לבית החולים עין כרם בירושלים. אביו נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים שערי צדק.

בגלי צה"ל דווח כי שני מחבלים ארבו לרכב סמוך לצומת הטי שליד ההתנחלות עופרה ופתחו לעברו באש. לאחר הירי נמלטו מהמקום באמצעות רכב שהמתין להם. באזור צומת הטי של עופרה נהרגו בעבר ארבעה ישראלים בפיגועי ירי.

ליד ההתנחלות רפיח ים שבדרום הרצועה נפצע אתמול חייל צה"ל באורח קל מירי צלף פלסטיני. החייל, שנפגע בראשו מרסיס, פונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. מדובר צה"ל נמסר כי התקרית אירעה בשעה שפלסטינים ירו על חיילים שהיו ליד הגדר שסביב ההתנחלות. חילוצו של החייל הפצוע התעכב, לאחר שפלסטינים ירו אש כבדה על החיילים שניסו לחלצו.

3 פצצות מרגמה נפלו ברצועה - אין נפגעים

שלוש פצצות מרגמה נורו היום לעבר התנחלויות בגוש קטיף ומוצב צה"ל ברצועת עזה. לא היו נפגעים. בקול ישראל דווח כי שתי פצצות לא התפוצצו וחבלני מג"ב הגיעו למקום כדי לנטרל אותן. מכונית תופת התגלתה בצהריים ליד המכללה האיסלאמית בחברון. חבלני צה"ל הגיעו למקום כדי לנטרל אותה.

כתב "הארץ" עמוס הראל מוסיף:

היום דווח בתקשורת הפלסטינית כי דחפורים של צה"ל הרסו שמונה בתי פלסטינים ממערב לשער סלאח א-דין ברצועה. פלסטינים דיווחו גם כי טנקים של צה"ל ירו על בתים בשכונת נמסאווי שבאזור. לא דווח על נפגעים. מקורות פלסטיניים דיווחו כי בעיר עזה מת מפצעיו מוניר עבד אלוחי, שנפגע בפעולת צה"ל האחרונה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully