וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצפות הביוב ביפו: תושבים התבקשו להרתיח מים

29.1.2003 / 16:49

בעקבות פיצוץ בצינור הביוב של גוש דן הוצפו אתמול רחובות ביפו; עד לתיקון התקלה יישפכו מי הביוב של גוש דן לים; יו"ר איגוד ערים לביוב: אין לנו "שמץ של מושג" מה אירע

כ-200 אלף מ"ק ביממה ממי השופכין של גוש דן זורמים אל הים באזור רדינג בצפון ת"א, כתוצאה מפיצוץ צינור הביוב, אתמול ביפו. בעקבות ההצפה נמסר אמש על סגירת החופים באיזור תל אביב-יפו והרצליה לרחצת חורף, גלישה ודייג. משרד הבריאות הודיע כי תושבי רחוב עזה, מרחוב נס לגויים ועד לרחוב בן צבי, ביפו מתבקשים להרתיח את המים עד להודעה חדשה.

בעקבות ההצפה הגיעו מי השופכין לגובה של מעל חצי מטר ומספר דירות הוצפו. כמויות אדירות של שפכים פרצו אמש לרחוב עזה ביפו והציפו אותו בתוך דקות. מספר בני אדם נלכדו בבתים ובכלי רכב. שירותי הכבאות של תל אביב שיגרו למקום שתי סירות וארבעה צוותי הצלה, שחילצו כעשרה בני אדם ממכוניות.

מערכת וואלה! חדשות מוסיפה:

יו"ר איגוד הערים דן לביוב, מיקי מזר, אמרה היום בראיון לקול ישראל כי השפכים נמהלים בים, "בייחוד בימים גשומים כמו אלו" ולכן לא נשקפת סכנת זיהום. לדברי מזר, אנשי מקצוע מנסים לאתר את מקור התקלה.

"קרתה לנו תקלה בצינור המוביל ביפו ואנחנו בודקים עכשיו את הנושא. אנו מורידים צוללן לצורך הבדיקה", אמרה מזר. לטענתה, הצינורות פעלו עשרות שנים כסדרם, ואין לראשי האיגוד "שמץ של מושג" מה בדיוק אירע. "לא היתה התרעה. יש לנו צוות שבודק מדי יום את כל הקווים, שהם קילומטרים ארוכים של צינורות ולא התגלתה שום תקלה. זה פרץ בבת אחת", הוסיפה. בכביש ברחוב כובשי עזה נפער בור גדול של שפכים והתיקון יתרחש בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully