וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נהרג בתאונת סקי בגאורגיה

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 0:02

ההרוג הוא מאיר ליטמנוביץ', מנהל מכירות בחברת הייטק בינלאומית בן 43 מתל אביב, נשוי ואב לילד. התאונה אירעה אתמול באתר הסקי הפופולרי גודאורי הממוקם כ-120 ק"מ צפונית לטביליסי, באזור בעל שכיחות גבוהה של מפולות שלגים

מאיר ליטמנוביץ', נהרג בתאונת סקי בגאורגיה. באדיבות המשפחה
משרד החוץ מטפל באירוע. ליטמנוביץ'/באדיבות המשפחה

ישראלי נהרג בתאונת סקי בגאורגיה - כך אישר היום (שבת) משרד החוץ. ההרוג הוא מאיר ליטמנוביץ', מנהל מכירות בחברת הייטק בינלאומית בן 43 מתל אביב, נשוי ואב לילד. התאונה אירעה אתמול באתר הסקי גודאורי הממוקם כ-120 ק"מ צפונית לבירה טביליסי, באזור בו ישנה שכיחות גבוהה של מפולות שלגים. במשרד אמרו כי אנשיו מטפלים באירוע וכי משפחתו של ההרוג עודכנה.

"המחלקה לישראלים בחו"ל וקונסולית ישראל בטביליסי, סמדר צמח-רצבי, מלווים את המשפחה בשעתה הקשה ומסייעים בסידורי הטסת המנוח לקבורה בישראל", נמסר בהודעת המשרד.

הדיווח הראשוני לשירותים המקומיים התבצע על ידי מקורביו של הצעיר. במקום אירעו בעבר כמה מפולות שלגים, והרשויות אמרו כי החלו בחיפושים מיד בשיתוף פעולה עם כוחות ההצלה של החברה המנהלת את אתרי ההר. לאחר מכן נמסר כי גופתו של הצעיר אותרה וחולצה מהשלג.

"הוא היה מוכשר באופן יוצא מן הכלל ואיש טוב, אבא טוב ובעל אוהב. כולנו בהלם ומסרבים להבין מה קרה", סיפרה לוואלה! חברתו דינה טרטקובסקי. "זו אבידה קשה", ספדה לו חברה נוספת, יולי קלרמן. "מאיר היה חבר קרוב, אני והוא התחברנו על רקע תחביב היין. למאיר הייתה יכולת בלתי נתפסת לאסוף אנשים סביבו. כשזה קרה האנלוגיה שמיד חשבתי עליה היא כדור שלג שבו הרבה מאוד פתיתי שלג מסתובבים בהרמוניה, לא סביבו אלא בזכותו. כזה היה. בכל מקום יצר סביבו כדור קסום כזה, ועכשיו הכדור נשבר".

במרץ 2018 נפצעו 11 איש בהתמוטטות רכבל במרומי ההר בו ממקום אתר הסקי. "זה האתר הכי פופולרי, גם אצל ישראלים, מקום מהמם ביופיו גם מבחינת טבע בחורף ובקיץ", אמר לוואלה! אריק מיכאלי, מדריך טיולים ותיק המתמחה בגאורגיה ונמצא כעת בטביליסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully