וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 17 בעלת צרכים מיוחדים טבעה למוות בנחל האסי

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 22:38

הנערה תושבת השרון הגיעה למקום כחלק מביקור של עמותה לבני נוער בעלי מוגבלויות. "עצוב מאוד שהגורל היכה בה שוב לאחר ששרדה את האירוע הנורא". מנהל העמותה עוכב לחקירה

נערה בת 17 בעלת צרכים מיוחדים מאזור השרון טבעה למוות היום (שישי) בנחל האסי סמוך לקיבוץ ניר דוד. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה, בסיומן נאלץ לקבוע את מותה בזירת האירוע.

הנערה הגיעה לנחל במסגרת עמותה של בני נוער בעלי מוגבלויות. צוות מד"א איתר אותה, ותוך זמן קצר החלו הפרמדיקים במאמצים להחייאתה. המשטרה עיכברה לחקירה את מנהל העמותה בן ה-34.

"כשהגענו לקיבוץ הובילו אותנו לגדות הנחל, אליו משו את הנערה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפר פרמדיק מד"א דניס פולקוב. "הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל מצבה היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

פתיחת חלק מנחל האסי לציבור, 12 באוגוסט 2020. שלומי גבאי
"לא להאמין שבילוי שגרתי ביום שישי מסתיים באסון". נחל האסי/שלומי גבאי

לפני כשש שנים, הנערה עברה אירוע מוחי שבעקבותיו נותרה מוגבלת. האירוע התרחש כשהייתה במגמת ספורט בכיתה ז', אז התמוטטה, ושהתה בתרדמת למשך תקופה קצרה. לאחר שיקום, היא שבה לבית ספרה בליווי סייעת צמודה ונתמכה בקביים.

בסביבתה של הנערה קיבלו את הידיעה על מותה בהלם מוחלט. "אנחנו בשוק", סיפרה אחת מחברותיה. "לא להאמין שבילוי שגרתי ביום שישי מסתיים באסון שכזה ונערה שרק מתחילה את חייה האמיתיים מוצאת את מותה בנסיבות כאלה".

"למרות המגבלה הגופנית שלה היא לא רצתה שירחמו עליה ונלחמה להיות כמה שיותר שווה לשאר התלמידים", הוסיפה חברתה של הנערה. "עצוב מאוד שהגורל היכה בה שוב לאחר ששרדה את האירוע הנורא שתקף אותה כשהיינו בחטיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully