וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלי: מקווה שמרצ תעבור את אחוז החסימה, כחול לבן סיימה את דרכה

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 15:01

יו"ר העבודה הביעה תקווה שמרצ, המדשדשת בסקרים, תיכנס בסופו של דבר לכנסת - בעוד שהאשימה את גנץ כי יחבור פעם נוספת לנתניהו: "כחול לבן נותנת לנתניהו ממשלה בכל מצב". בכחול לבן תקפו בחזרה: "מעדיפה לשקר במקום להילחם במזימת אפריל של ביבי"

בווידאו: מיכאלי אומרת שכחול לבן סיימה את דרכי ומקווה שמרת תעבור את אחוז החסימה/מערכת וואלה!

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, אמרה היום (רביעי) כי היא מקווה שמרצ תעבור את אחוז החסימה בבחירות הקרובות, בעוד שביחס לכחול לבן אמרה כי היא "סיימה את דרכה" אף שהסקרים חוזים כי היא תיכנס גם לכנסת הבאה.

"מרצ היא מפלגת שמאל חשובה מאוד, אני מקווה שהיא תעבור", אמרה מיכאלי בישיבת סיעה של המפלגה בהתייחסה לסקרים האחרונים. היא הוסיפה כי "כחול לבן סיימה את דרכה וכי יש סיכוי טוב שלא תעבור את אחוז החסימה. כחול לבן נותנת לנתניהו ממשלה בכל מצב".

מיכאלי אמרה כי יו"ר כחול לבן, בני גנץ, יצטרף גם לממשלה נוספת בראשות בנימין נתניהו. היום הייתה כותרת של בני גנץ שהוא יהיה לשון מאזניים, לכן בני גנץ שוב ייתן לנתניהו ממשלה. מי שרוצה את נתניהו שיצביע לו, ומי שרוצה להחליף את נתניהו, שייקח בחשבון שלא צריך להצביע לגנץ", אמרה יו"ר המפלגה.

במהלך ישיבת הסיעה, הוצגה תכנית המפלגה לאיזון חיי משפחה ועבודה, שכוללת בין היתר חופשת לידה של שנה עם חלוקה שוויונית בין ההורים, חינוך ציבורי חינם מלידה ועד האוניברסיטה והתאמת החופשות של הילדים וההורים.

מרב מיכאלי במהלך ישיבת סיעת מפגלת העבודה.הבית הירוק, תל אביב 10 במרץ 2021. ראובן קסטרו
"גנץ שוב ייתן לנתניהו ממשלה". מיכאלי, היום/ראובן קסטרו

מיכאלי נשאלה גם באשר לסיכוי שתשב בממשלה בראשותו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, ואמרה: "בנט בכלל לא אומר שלא ישב עם נתניהו. ההתייחסות לבנט כחלק מהגוש שיחליף את נתניהו לא ודאי בכלל. ככל שבנט גדל יותר יש יותר סיכוי שילך עם נתניהו".

בכחול לבן הביעו אכזבה מדבריה של מיכאלי ותקפו אותה בחזרה. "אם לא נצליח להחליף את ביבי ביחד, באפריל הקרוב הוא הולך למנות את אוחנה לשר משפטים ולבטל לעצמו את המשפט", נמסר. "עצוב לראות שבמקום לעזור לנו להילחם במזימת אפריל של ביבי, מרב מיכאלי מעדיפה לתקוף מפלגות בגוש השינוי ולשקר בכל ריאיון. כנראה שהיא שכחה מי היריב, אם מזימת אפריל מתקיימת - מיכאלי תהייה חתומה עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully