וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פלסטינים יידו בקבוקי תבערה לעבר רכבי צה"ל בכביש 60 - ונורו

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 20:15

לפי גורמים בצה"ל, חיילים הבחינו בפלסטינים זורקים בקבוקי תבערה ליד הכפר אל-חדר. הם פתחו באש לעברם וזיהו פגיעה. האירוע מצטרף לשני סיכולי פיגועי דקירה שהתרחשו במהלך היום

כוח צה"ל ירה על מחבל שזוהה מיידה מספר בקבוקי תבערה לעבר כביש 60. חיים בלייכר, TPS
זירת האירוע, הערב/TPS, חיים בלייכר

שני פלסטינים יידו הערב (שני) בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב בכביש 60, ונורו על ידי כוח צה"ל. גורמים בצה"ל אמרו כי הפלסטינים ניסו לפגוע ברכבים צבאיים באזור הכפר אל-חדר, וחיילים שהיו במקום ירו לעברם בתגובה. לפי דיווחים פלסטיניים, שניהם נפגעו מהירי ונפצעו.

התקרית מצטרפת לשני סיכולים של פיגועי דקירה שהתרחשו מוקדם יותר היום. באירוע הראשון, מחבל ניסה לדקור לוחם בעיר טובאס שבמרחב חטיבת "הבקעה והעמקים" בשומרון בשעות הבוקר המוקדמות. הלוחם הדף את המחבל ואחד המפקדים שנכח במקום ירה לעברו ונטרל אותו. החייל נפצע באורח קל בידו וטופל בזירת האירוע.

הסכין ששימשה חשוד בניסיון פיגוע דקירה בבקעת הירדן 8 במרץ 2021. דובר צה"ל
הסכין ששימשה את המחבל בטובאס, היום/דובר צה"ל

שעות ספורות לאחר מכן, מחבלת חדרה לחוות שדה אפרים בגוש טלמונים שבמערב בנימין וניסתה לדקור את את אשתו של בעל החווה. היא חדרה לתוך ביתם של בעלי החווה ביישוב וניסתה לפגוע בתושבי הבית. זמן קצר לאחר מכן תושבים שנכחו בקרבת מקום נטרלו את המחבלת. באירוע לא היו נפגעים. מפרטי חקירה ראשונית עולה כי המחבלת בשנות ה-30 לחייה היא תושבת כפר ניעמה הסמוך למודיעין עילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully