וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר הצרפתי אוליבייה דאסו נהרג בהתרסקות מסוק

בנו של מייסד יצרנית מטוסי הקרב של רפאל ומיראז', שהיה גם חבר פרלמנט, נהרג במחוז נורמנדי אחרי שהמריא משטח פרטי. "אבידה גדולה", ספד לו מקרון. דאסו, בן 69, דורג כאיש ה-361 בעושרו בעולם

איש העסקים וחבר הפרלמנט, אוליביה דאסו. רויטרס
כיהן בפרלמנט מטעם המפלגה השמרנית מאז 2002. דאסו/רויטרס

המיליארדר וחבר הפרלמנט הצרפתי אוליבייה דאסו נהרג אתמול בהתרסקות מסוק בצפון-מערב צרפת. לפי המשטרה, התאונה אירעה במחוז נורמנדי, שם יש לו בית קיט. הוא היה בנו של סרג' דאסו, שהקבוצה בבעלתו יצרה את מטוסי הקרב רפאל ומיראז' והחזיקה בשליטה על העיתון לה פיגארו. המשטרה אמרה כי המסוק התרסק ליד דוויל, אחרי שהמריא משטח פרטי. לצדו של דאסו, נהרג הטייס. לא היו אנשים נוספים על המסוק, ועדיין לא ברור מה גרם לתאונה.

דאסו, בן 69, החזיק בהון של כ-6.3 מיליארד אירו, ודורג על ידי המגזין פורבס כאדם ה-361 בעושרו בעולם. הוא היה חבר פרלמנט מטעם המפלגה השמרנית מאז 2002, וויתר על מקומו במועצת המנהלים של קבוצת דאסו כדי להימנע מניגוד עניינים.

בכירים במדינה ספדו לו. "זו אבידה גדולה", אמר נשיא צרפת עמנואל מקרון על מותו של דאסו. "אוליביה דאסו אהב את צרפת. מנהיג של תעשייה, מחוקק, נבחר ציבור מקומי, מפקד במילואים בחיל האוויר: במשך כל חייו הוא לא חדל מעולם לשרת את המדינה ולהעריך את נכסיה. מותו הפתאומי הוא אובדן גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully