וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל עיריית קלנסווה נורה ונפצע באורח קשה

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 22:32

עו"ד אשרף חטיב, בן 48, נורה כשישב במכוניתו בעיר ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא מורדם ומונשם. דרעי שוחח עם ראש העיר: "חציית כל הקווים האדומים"

בווידאו: המונים מפגינים באום אל-פחם נגד הפשיעה במגזר הערבי/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אסף דרורי

מנכ"ל עיריית קלנסווה אשרף חטיב נורה היום (שבת) ונפצע באורח קשה כשישב במכוניתו בעיר. חטיב, עורך דין במקצועו, בן 48, פונה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה על ידי צוות מד"א, כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה פתחה בחקירה.

חובש מד"א עבד קשקוש סיפר כי "הפצוע היה בהכרה מעורפלת וסבל מפציעות קשות מאוד. התחלנו מיד בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים ותרופות והנשמה ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

שר הפנים אריה דרעי שוחח עם ראש העיר של קלנסווה, עבד אלבאסט סלאמה, ואמר כי הוא מתכוון לפנות לשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ולדרוש ממנו לפעול מידית למעצר האחראים לירי. "מה שקרה הערב בקלנסווה הוא חציית כל הקווים האדומים", אמר דרעי, "זה חמור ביותר שמנסים לרצוח מנכ"ל עירייה, עובד ציבור בכיר. האלימות בחברה הערבית קשה מאד והלילה שברה שיאים. אני מתכוון לדבר בעניין גם עם ראש הממשלה ולדון עמו בדרכים לשמור על עובדי הרשויות המקומיות".

מכוניתו של מנכ"ל עיריית קלנסווה חטיב אשרף שנורה בעיר. אסף ארמה, אתר רשמי
מכוניתו של אשרף מנוקבת מכדורים, היום/אתר רשמי, אסף ארמה

ח"כ לשעבר עיסאווי פריג', מועמד מרצ בבחירות לכנסת אמר כי "הניסיון לרצוח היום את מנכ"ל עיריית קלנסווה אשרף חטיב, הוא עוד עליית מדרגה של ארגוני הפשיעה, שבהיעדר אכיפה ראויה של המשטרה, מרגישים כי אין גבול לטרור שהם יכולים להטיל על החברה הערבית. אין זו העת לגינויים מהממשלה והמשטרה, אלא זמן למעשים שיעצרו את המשך שפיכות הדמים. על המשטרה להילחם בכל הכוח בטרור הפשיעה בחברה הערבית שהופך את החיים של חמישית מאזרחי ישראל לבלתי נסבלים".

זוהי הפעם השנייה בה נורה מנכ"ל העירייה בקלנסווה. לפני כעשור נרצח ויאם זמירו ביריות ברכבו, בדרכו חזרה לביתו. זמירו בן ה-38 פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו. רכבם של החשודים בירי נמצא סמוך לזירת הירי לאחר שהוצת ונשרף כליל וכלי הנשק, בו על פי החשד השתמשו, נמצאו ברכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully