וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו השיק את קמפיין הליכוד: "זה יהיה קרב צמוד"

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 21:22

לאחר שנדחה בשל החשש מביקורת על ההתקהלות בעוד ענפים אחרים במשק עדיין מוגבלים - המפלגה פתחה הערב מסע של כנסים שראש הממשלה מתכנן ברחבי הארץ בזמן שנותר עד הבחירות. נתניהו תקף את יריביו הפוליטיים ובראשם יו"ר יש עתיד: "מרים ידיים איפה שאני מפשיל שרוולים"

בווידאו: נתניהו השיק את קמפיין הליכוד: "זה יהיה קרב צמוד"/צילום: דוברות הליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו השיק הערב (רביעי) רשמית את קמפיין הבחירות של הליכוד, בכנס פוליטי ראשון תחת מגבלות התו הירוק שהתקיים בבניני האומה בירושלים. בפתח דבריו ראש הממשלה מתח ביקורת על החלטת בית הדין הבינלאומי לחקור חשד לפשעי מלחמה ברצועת עזה וביו"ש, תקף יריבים פוליטיים, בראשם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, והדגיש את פעולותיו בעניין הבאת החיסונים נגד קורונה לישראל.

"אתמול לפיד אמר בראיון שסער ובנט סתם מדברים, אבל אחרי הבחירות ישבו תחתיו. גם דני דיין נפלט לו היום ואמר שגדעון ישב בממשלה בראשות לפיד. אחרי שמורידים את המסכות, צריך להבין שזה יהיה קרב צמוד בין אלה שרוצים ממשלת ימין יציבה בראשותי לבין אלה שמוכנים לתת את קולותיהם ליאיר לפיד כראש ממשלה", אמר נתניהו.

ראש הממשלה המשיך ועקץ את לפיד על דברים שאמר בעבר אודות הגעת החיסונים ארצה. "אתם זוכרים מה אמר לפיד על החיסונים? שבינואר תגיע קופסה עם חמישה חיסונים. מקסימום. ושנהיה אחרונים בעולם לקבל חיסונים. זה מה שאמר. הבאנו 12 מיליון חיסונים. שני חיסונים לכל אזרח בלי יוצא מהכלל. בניגוד למה שלפיד אמר אנחנו לא אחרונים בעולם בחיסונים, אנחנו אלופי העולם בחיסונים. במקום שיאיר לפיד מרים ידיים אני רק מתחיל להפשיל שרוולים", הוסיף.

רה"מ נתניהו בהשקת קמפיין הליכוד, 3 במרץ 2021. ללא, אתר רשמי
"בניגוד למה שלפיד אמר אנחנו לא אחרונים בעולם בחיסונים". נתניהו, הערב/אתר רשמי, ללא

האירוע, בו השתתפו נתניהו ורעייתו, שרים, ח"כים וראשי ערים בכירים מהליכוד, היה אמור להתקיים כבר בשבוע שעבר, אך נדחה כמה פעמים בשל החשש מביקורת על ההתקהלות בעוד ענפים אחרים במשק עדיין מוגבלים בתקנות הקורונה.

בליכוד אומרים כי הכנס התקיים תחת מגבלות תו ירוק ויהיה פתוח למתחסנים ומחלימים בלבד, והוגבל לעד מאה איש באולם גדול שבימים כתיקונם יכול להחיל מעל אלף משתתפים.

רה"מ נתניהו ורעייתו שרה בהשקת קמפיין הליכוד, 3 במרץ 2021. ללא, אתר רשמי
נתניהו ורעייתו שרה, הערב/אתר רשמי, ללא

בעניין החלטתה של התובעת פאטו בנסודה אמר ראש הממשלה: "בית הדין קבע שהחיילים הגיבורים שלנו הם פושעי מלחמה. כשבונים בית בירושלים, בירתנו - גם זה פשע מלחמה. במשך שנים פעלנו רבות נגד הכוונה הזו מול מנהיגים מדינות וממשלות אבל כשביה"ד מוטה מראש נגד ישראל - יש רק דבר אחד שאפשר לעשות - להילחם על האמת בדעת הקהל העולמית כדי לשמור על כל חייל אזרח לוחם ומפקד", אמר נתניהו.

לדברי נתניהו, סקר פנימי שערכו הערב בליכוד מעלה כי גוש המפלגות התומכות בו מגיע כמעט ל-61 מנדטים. "הם עשו ביניהם הסכם עודפים, גדעון סער כבר אמר בוודאות שהוא הולך עם לפיד, כלומר קולות יעברו מבנט לגדעון ללפיד ומרב מיכאלי ומרצ", אמר.

מסע כנסים ברחבי הארץ בכפוף לתו הירוק

עוד הוא ציין בכנס כי "אני הולך להביא עוד עשרות מיליוני חיסונים לארץ, כי אף אחד לא יודע כמה זמן החיסון תקף".

האירוע הערב פתח מסע של כנסים שנתניהו מתכנן ברחבי הארץ בזמן שנותר עד הבחירות במטרה להמריץ את השטח הליכודי. מחר בערב מתוכננים לו כנסים בפתח תקווה ורמת גן, שגם בהם ההשתתפות מוגבלת ומותנית בהצגת תעודת מתחסן או מחלים.

השבוע הממשלה אישרה תקנה שמאפשרת לערוך כינוסי בחירות בתנאי התו הירוק, במתכונת דומה לעולם התרבות: מותרים כנסים השתתפות עד 300 איש בחלל סגור ו-500 איש בחלל פתוח, תוך עטיית מסכות והקפדה על מרחק של כסא בין אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully