וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיה: בחורה הורידה את תחתוניה והשתמשה בהם בתור מסיכת פנים

3.3.2021 / 23:40

לא רק בישראל נאלצים להתמודד עם סרבני מסיכות - בחורה בדרום אפריקה עמדה בתור לקופה בסופר וספגה נזיפה משום שהייתה ללא מסיכה - התגובה היא מצאה פתרון בעזרת אלתור מוזר וחטפה בגדול. צפו בתיעוד הביזארי

חשבתם שראיתם כבר הכול בתקופת הקורונה המטורללת? אז חשבתם. כי מה שקרה בשבוע שעבר בדרום אפריקה מאפיל על הכול. סרטון תיעד את הרגע שבו בחורה שעמדה בתור לקופה בסופרמרקט קיבלה תלונות מהצוות במקום בגלל שלא שמה מסיכה על פניה.

הבחורה, ששמה לא פורסם בתקשורת המקומית שדיווחה על האירוע, טענה שאין לה מסיכה. אחרי שאיש האבטחה איים להוציא אותה מהסופר, היא מצאה פתרון מאולתר: היא פשוט הרימה את השמלה האפורה שלה, הורידה את התחתונים ושמה אותם על פניה על תקן מסיכה.

צפו בתיעוד

בסרטון, שהפך מן הסתם להיות ויראלי מאוד, הבחורה שעמדה לידה התעמתה איתה וכעסה מאוד על האקט הזה. "מה הולך פה?", היא צעקה לעברה, "זו מסיכה. אני חושבת שיש פחות בקטריות על התחתונים שלך מאשר על המסיכה. כל הכבוד, זה מבריק". היא צעקה לעברה והחלה למחוא לה כפיים בסרקסטיות.

אלא שאחרים היו פחות סלחניים כלפי האישה הזו שלא נצמדה להנחיות ולא עטתה על עצמה מסיכה. "תישארי בבית ותעשי קניות אונליין אם את לא מתחברת לרעיון של המסיכה", כתב אחד המגיבים לפוסט בפייסבוק. אחר כתב: "זה מגעיל אותי, היא מודעת לחוק העולמי. יש וירוס חמור והיא מזלזלת. תתבגרי, מה המשפחה שלך חושבת על זה?".

עד כה נדבקו מעל למיליון וחצי איש בנגיף הקורונה בדרום אפריקה ומתו יותר מ-50,000 חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully