וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי ביוג'ן עלו ברבעון הרביעי ל-81 מיליון דולר

יהודה שויצר

28.1.2003 / 15:59

ביוג'ן, המייצרת את תרופת האבונקס לטיפול בטרשת הנפוצה, היא מתחרתה העיקרית של חברת טבע בשוק זה

רווחי חברת התרופות ביוג'ן צמחו בשליש ברבעון הרביעי ל-81 מיליון דולר. מכירות החברה עלו ל-302.4 מיליון דולר, מהכנסות של 280.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, על רקע הכנסות בסך 37 מיליון דולר להן זכתה בעקבות יישוב תביעה משפטית כנגד שרינג פלו בנוגע לזכויות על תרופה לטיפול בצהבת. הכנסות אלו חיפו על ירידה במכירות התרופה לטיפול בטרשת נפוצה, האבונקס.

ביוג'ן היא מתחרתה העיקרית של חברת טבע בשוק הטרשת הנפוצה. מול האבונקס של ביוג'ן, השיקה טבע את הקופקסון במזרק מוכן מראש בארה"ב, ובמאי 2002 בקנדה.

לשנת 2003 צופה החברה צמיחה חד ספרתית בינונית בהכנסות. הצמיחה תהיה איטית במחצית השנה הראשונה על רקע הוצאות גבוהות הצפויות בהשקת התרופה החדשה לטיפול במחלת עור. רווחי החברה בשנת 2003 יהיו בטווח של 1.63-1.78 דולרים למניה. לרבעון הראשון צופה החברה רווח של 31-38 סנט למניה.

ביוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה, העוסקת בעיקר בגילוי ופיתוח של תרופות המתקבלות בהנדסה גנטית. מושב החברה הוא במסצ'וסטס. הפעילות בשטח המו"פ של ביוג'ן מתרכזת בתכשירים לטיפול במצבים דלקתיים ובמחלות אוטואימוניות, נוירולוגיות, סרטן ואי ספיקת לב. החברה עוסקת במחקר קליני פעיל בטיפולים על ידי חלבונים, פרודות קטנות, גנומיקה ותרפיה גנטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully