וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה הכואבת בגללה לא מנסים להוריד חולצה בזמן ריצה על הליכון

17.6.2021 / 0:47

אם מישהו מכם מתכנן ללכת לחדר כושר כדאי שקודם יראה את הסירטון הבא שאולי אומר משהו על הדור שלנו אבל בעיקר מתזכר על כללי הזהירות בחדר הכושר - אישה שהורידה את האימונית שלה תוך כדי הליכה עפה לאחור ואף אחד לא בא לעזור לה: "איך אנשים כל כך רעים?"

עלתה על הליכון בחדר כושר - וזה נגמר בפדיחה/TIKTOK

חובבי האימונים בטח לא שוכחים שעד ממש לא מזמן חדרי הכושר היו סגורים (ובחלקים רבים של העולם זה עדיין המצב). כעת, לאחר שהם נפתחו - חזרו יחד איתם גם התאונות. סירטון אחד של אישה מתאמנת הפך לויראלי והוא מראה למה לא צריך לרוץ לחזור למכונים.

משתמשת הטיקטוק סטף סיימה את האימון שלה כשהיא מתעופפת לצד השני של חדר הכושר אחרי שניסתה להוריד את האימונית שלה בזמן שהייתה על ההליכון. בסרטון היא מתחילה ללכת לאחור בזמן שהיא במקביל מנסה להרים את החולצה מעל הראש - עד שהיא עפה על החומה שמאחוריה. לרוע מזלה, אף אחד לא שם לב לתאונה וניגש לעזור לה, והיא נעמדה לבדה כשהאימונית על ראשה.

שימו לב שאף אחד לא ניגש לעזור לה

הסירטון השאיר אנשים בהלם: "אף אחד לא בא לעזור לה, איך אנשים כל כך רעים?", כתב אחד ושני התעצבן: "זו הוכחה מצולמת לכך שהדור שלנו הוא לא אדיב כלפי השני וגם לא חכם". שלישי אמר: "אף אחד לא עזר! אני צחקתי אבל הייתי בא לעזור לך".

עוד בוואלה!

זה אמיתי?! כשמתאמנים בחדר כושר נתפסו כשהם חסרי מושג

לכתבה המלאה

האמא לשלושה ילדים הסכימה עם הדברים ואמרה: "גידלתי שני בנים. הם היו עוצרים ובאים לעזרה אם מישהו היה צריך. לרוע מזלי, הגברים סביבי היו מבוגרים ממני". סטף הוסיפה שהתקרית לא השפיעה עליה והיא נשארה בחדר הכושר. "אני עדיין צוחקת על עצמי, למדתי לא להוריד את האימונית על ההליכון, אני לא כועסת ועושה טעויות, הייתי ממש היסטרית. אני יכולה לצחוק על עצמי כשאני עושה שטויות".

סטף אפילו שיתפה את הסירטון שקיבלה מהמאמן שלה ומספרת על הרגע האהוב עליה: "זה הקטע שהורג אותי, הרגליים שלי באוויר, איך אני לא יכולה לצחוק על עצמי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully