וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם נפצע קשה בבסיס בבקעה, ככל הנראה מירי מנשקו של חייל אחר

עודכן לאחרונה: 24.2.2021 / 10:36

החייל, מחטיבת הנח"ל התמוטט בבסיס כשהוא מדמם מראשו, ופונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. תחילה סברו מפקדיו כי הוא נחבל, אולם מתחקור ראשוני התחזק החשד שהוא נפצע מירי מנשקו של חייל אחר בבבסיס

אמבולנס,  15 בנובמבר 2020. צוריה זאבי, TPS
לוחם מחטיבת הנח"ל נפצע בראשו, האירוע נחקר/TPS, צוריה זאבי

לוחם צה"ל נפצע קשה מירי בבסיס צבאי באזור בקעת הירדן, לאחר שככל הנראה נפצע מירי מנשקו של חייל אחר בבסיס. הלוחם, חייל בחטיבת הנח"ל, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם מחוסר הכרה בעודו סובל מדימום מראשו.

מדובר צה"ל נמסר כי מתחקור ראשוני של נסיבות פציעת הלוחם המשרת בחטיבת הנח"ל, עולה כי הלוחם נפצע ככל הנראה כתוצאה מירי מנשקו של לוחם אחר. מצ"ח פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית.

החייל התמוטט בבסיס בסמוך לחצות. בתחילה, המפקדים סברו שהחייל התעלף ונחבל בראשו או שקיבל חבלה מסוג של אבן. בבית החולים, ככל הנראה התברר כי מדובר באירוע ירי, ובשל כך נפתחה חקירה במצ"ח לבירור סיבת האירוע.

זהו מקרה הירי השני שמתרחש השבוע בצה"ל. "בתחילת השבוע נפצע חייל צה"ל באורח קל סמוך למכבים כתוצאה מירי. מבירור המקרה עלה שמדובר במשחק בנשק במהלכו נפלט כדור שפצע חייל", כך מסר גורם צבאי מאוגדת יו"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully