וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 46 מטייבה מואשם שתקף מינית צעירה בת 24 בלובי בניין בנתניה

21.2.2021 / 9:36

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד ג'אד גבארה בגין תקיפה מינית לפני שבועיים. לפי כתב האישום, גבארה עקב אחרי הצעירה מתחנת אוטובוס ועד לבניין בו התגוררה, שם תועד כשהוא תוקף אותה מינית בסמוך למעליות

בווידאו: הוארך מעצר תושב טייבה שתועד תוקף מינית אישה בלובי בניין בנתניה/צילום: מצלמות אבטחה וספיר לוי , עריכה: עמית שמחה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד ג'אד גבארה, בן 46 מטייבה, בגין תקיפה מינית שביצע בצעירה בת 24 בלובי בניין בנתניה. המקרה תועד בסרטון ממצלמות האבטחה של הבניין, בהן נראה גבארה כשהוא עוקב אחרי הצעירה עד לכניסה לבניין, ואז תוקף אותה בכוח בסמוך למעליות.

לפי כתב האישום, גבארה הבחין בצעירה סמוך לתחנת אוטובוס ברחוב בעיר. הוא החל לדבר איתה, אך הצעירה, שאינה דוברת עברית, המשיכה בדרכה לאחר שלא הבינה אותו. גבארה עקב אחריה עד לבניין בו היא מתגוררת, ונכנס אחריה לתוך לובי הבניין, בלי ששמה לב. בזמן שהמתינה הצעירה ליד המעליות בבניין, הגיע גבארה מאחור, דחק את הצעירה בכוח לקיר בפינה סמוכה למעליות, נישק אותה בצווארה וביצע בה מעשה מגונה בכוח. כשנפתחה דלת המעלית יצא מהבניין. יום למחרת, שב גבארה לבניין וניגש אל הצעירה אך נמלט כשראה אותה מחייגת במכשיר הטלפון הנייד שלה.

עו"ד הילה צור, שהגישה את כתב האישום, כתבה בבקשת המעצר כי גבארה "תר אחר קורבן במהלך שיטוטיו בטבורה של העיר נתניה, בשעות היום, וכשאיתר את המתלוננת, עקב אחריה אל ביתה וביצע את מעשיו בה, בכוח, חרף התנגדותה המפורשת וניסיונותיה להיחלץ מציפורניו".

הוארך מעצר תושב טייבה שתועד תוקף מינית אישה בלובי בניין בנתניה
15.2.21. מערכת וואלה!
תיעוד התקיפה במצלמות האבטחה של הבניין/מערכת וואלה!

בשבוע שעבר, לאחר הארכת מעצרו של גבארה, גילה עורך דינו שי בן טובים כי הוא שב יום למחרת כדי להתנצל בפני הצעירה. "מיד כשהחשוד קיבל טלפון מהמשטרה הוא התייצב אתמול בתחנה בנתניה. כמובן כשהגיע לתחנת המשטרה הוא תיאר את אשר אירע. אנחנו לא ממעיטים בחומרת האירוע, לכן החשוד גם הודה והתנצל. לדברי החשוד, יום למחרת הוא הגיע והתנצל בפני המתלוננת, הגרסה הזו תצטרך להיבדק ע"י המשטרה. כל עוד אני אשאר סנגורו, ניהול התיק יהיה כזה שלא יצטרך להעביר את המתלוננת מסע ייסורים, מעבר למה שהיא חוותה באותו היום", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully