וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לאחר שבעלה מת מקורונה: אחות מבית החולים השרון מתה מהנגיף

20.2.2021 / 20:59

נאג'ת חאג' יחיא בת ה-49 טופלה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בילינסון, וחוברה למכשיר אקמו בשל חומרת מצבה. בעלה מת גם הוא מקורונה לפני כשבועיים. "זו שעה קשה מאוד לכולנו", אמרו בבית החולים. "היא הייתה אחות מקצועית, רצינית ואכפתית"

האחות נאג'ת חאג יחיא שנפטרה מקורונה. ללא, מירב כהן
האחות נאג'ת חאג יחיא שמתה מקורונה/מירב כהן, ללא

אחות בת 49 מבית החולים השרון מתה היום מנגיף הקורונה יומיים לאחר שקיבלה את מנת החיסון הראשונה - כך נמסר הערב (שבת) מבתי החולים. האחות, נאג'ת חאג יחיא, טופלה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בילינסון, וחוברה למכשיר אקמו בשל חומרת מצבה.

לפני כשבועיים מת בעלה מקורונה, והיא היתה בעצמה בקבוצת סיכון. בני הזוג הותירו אחריהם ארבעה ילדים בגילאי 17-25. ציפי דמרי, מנהלת הסיעוד בבית החולים השרון אמרה כי "עצוב מאוד מאוד, נאג'ת עבדה כ-30 שנה בבית החולים, הייתה אחות מקצועית, רצינית ואכפתית. תמיד עם חיוך ואנרגיות חיוביות, מוכרת ואהובה על כולם, גם את בעלה ומשפחתה הכירו אנשי הצוות מאירועים חברתיים, זו שעה קשה מאוד לכולנו, יהי זכרה ברוך".

ד"ר איתן חבר, מנהל בית החולים השרון מסר כי "זו טרגדיה גדולה. נאגאת היתה אחות מסורה ומקצועית מאד, זו ללא ספק אבדה גדולה". הוא מסר את תנחומיו, "בראש ובראשונה לבני משפחתה וגם לכל אנשי הצוות של בית חולים השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully